Logo
تاریخ : چهارشنبه 9 مهر 1393
کد 444

سخنرانی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه بناب در جشن ورودی های 93

جشن ورودی های مهرماه 1393 در محل سالن آمفی تئاتر دانشگاه بناب دوشنبه هفتم مهر ماه برگزار گردید .

جشن ورودی های مهرماه 1393 در محل سالن آمفی تئاتر دانشگاه بناب  دوشنبه هفتم مهر ماه برگزار گردید .

مسئول محترم دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه بناب حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم زاده ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و شروع سال تحصیلی جدید به میهمانان ازجمله حجت الااسلام والمسلمین حاج آقا قدوسی ومسئولین، اساتید ودانشجویانی که امسال به دانشگاه بناب  جهت تحصیل علم ومعرفت ورود پیداکرده اند خیر مقدم عرض نمودند .

ایشان افزودند مایلم چند مطلب را با قاطبه دانشجویان در میان بگذارم : شهرستان بناب ویژگی های خاص نسبت به شهرهای دیگر استان وحتی کشور دارد. اول اینکه شهرستان بناب به قم آذربایجان معروف است و بخاطروجود حوزه علمیه قوی و تولیت بزرگوار آیت الله باقری بنابی که مراجع هم به توا نایی معنوی ومدیریتی ایشان  اذعان دارند ، که این امر باید ها ونباید هایی می طلبد .

مسئول نهاد رهبری ، این دانشگاه را در بین مراکز علمی این شهرستان از لحاظ عفاف وحجاب وعلمیت وجوان بودن اساتید  برتر و زبان زد معرفی کرده وبا اشاره به سخنان مقام معظم رهبری که فرموده اند دانشجو کسی است که طالب علم هست وآینده در دست اوست وجست وجو در دانش جزء مفاهیم لفظ دانشجوست .

و حضرت آقا بیانی دارند مبنی بر اینکه حزب الهی کسی است که اگر کسی شب قدر قران بر سر گیرد و با خدا مناجات کند او حزب الهی است.

حجت الا سلام والمسلمین ابراهیم زاده  در ادامه افرودند ما با این نگاه که بحمدالله در سرتا سر کشور نجوا ومناجات دارند وبا رب الارباب  ارتباط حفظ می کنند همه شماها را حزب الهی می دانیم وانتظار دارم دانشجویان  با صفای باطنی که دارند این صفای باطنشان را در ظاهر شان هم جلوه دهند .

ایشان خاطر نشان کردند ما مدیون خون شهدا هستیم وهر چه داریم قدرت دولت ها نیست ، قدرت  جوان ها وشهدا ماست . بعد از جنگ هم 35 سال در تحریم زندگی کردیم همین جوانان با دوبال علم ومعنویت  ایران را به قله ی علم ومعرفت رساندند.

حجت الا سلام والمسلمین ابراهیم زاده  در بخشی از سخنان دیگر به پوشش وعفاف وحجاب خواهران وبرادران اشاره نموده وفقط مختص به خواهران ندانستند بلکه فرمودند عفاف وحجاب برای برادران نیز می باشد.ونمونه هایی  از قوانین پوشش در برخی از دانشگاههای برتر جهان را ذکر کردند .

در ادامه خاطرنشان کردند که انشالله دست در دست هم داده و در این چهار سال که شما دانشجویان عزیز میهمان وتاج سرما هستید موفقیت هایتان روز افزون گردد .

در پایان افزودند بنده به عنوان طلبه و خادم حقیری و همکارانم در نهاد رهبری هرلحظه در خدمتتان هستیم . وآینده ای درخشان وسلامتی شما دانشجویان عزیز و خانواده تان را از خداوند منان مسالت داریم.

  • نوشته شده
  • در چهارشنبه 9 مهر 1393
  • ساعت 09
  • توسط دفتر نهاد رهبری
  • تعداد بازدید 1500
نظرات شما
captcha refresh