Logo
تاریخ : دوشنبه 8 خرداد 1402
کد 1508

پیام تبریک؛

تبریک مسئول نهاد رهبری دانشگاه در پی موفقیت های اخیر علمی و ورزشی دانشگاه بناب

پیام تبریک مسئول نهاد رهبری دانشگاه در پی موفقیت های اخیر علمی و ورزشی دانشگاه بناب
با سلام و تقدیم احترام و آرزوی توفیق الهی 
رشد، بالندگی و موفقیت دانشگاه بناب که یکی از دانشگاههای موفق و پرتلاش استان و حتی کشور می باشد، بدون تردید مرهون تعهد، توانمندی و شایستگی مدیران، اساتید، کارکنان و دانشجویان محترم دانشگاه می باشد.
قرار گرفتن دانشگاه بناب در جمع پراستنادترین دانشگاههای برتر دنیا رویدادی بزرگ و قابل تحسین است که توسط اعضای هیئت علمی دانشگاه و اساتید فرهیخته آن رقم خورده است، ضمن تقدیر از تلاشها و زحمات این عزیزان، این موفقیت بزرگ را به جامعه علمی کشور و همچنین به خانواده بزرگ دانشگاه بناب تبریک عرض می کنم. 
همچنین موفقیت‌های تحسین برانگیز دانشجویان عزیزمان در پانزدهمین دوره جشنواره بین المللی حرکت که بی‌شک مرهون تلاش و پشتکار دانشجویان دانشگاه بناب در انجمن های علمی می‌باشد مایه‌ی مسرت و خرسندی اینجانب و تمام کسانی گردید که پیشتازی و سرآمدی دانشجویان نخبه و آینده‌ساز برای آینده علمی کشور برایشان مهم و اساسی است، ضمن تبریک این موفقیت بزرگ خدمت دانشجویانی که در این رویداد مهم بین المللی موفق به کسب رتبه برتر شدند، و موفقیت های اخیر دانشجویان ورزشکار دانشگاه بناب در عرصه های ورزشی را نیز خدمت جامعه دانشگاهی مخصوصاً دانشجویان پرتلاش در عرصه های ورزشی را صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می نمایم. و سلامتی و موفقیت‌های بیشترشان را در فرصت‌های پیش رو از درگاه ایزد متعال مسئلت دارم.
 
حسن حیدرزاده
مسئول نهاد رهبری دانشگاه بناب
 
  • نوشته شده
  • در دوشنبه 8 خرداد 1402
  • ساعت 19
  • توسط کاربر سایت اداره روابط عمومی
  • تعداد بازدید 131
نظرات شما
captcha refresh