Logo
تاریخ : دوشنبه 25 ارديبهشت 1402
کد 1500

با حضور قاری برجسته بین‌المللی، استاد ولیزاده؛

مراسم معنوی انس با قرآن در دانشگاه بناب برگزار گردید

مراسم معنوی انس با قرآن در دانشگاه بناب برگزار گردید با حضور استاد ولیزاده برگزار گردید.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه بناب، مراسم معنوی انس با قرآن و اختتامیه مرحله دانشگاهی جشنواره قرآن و عترت دانشگاهیان به همت کانون قرآن و عترت دانشگاه بناب و با همکاری نهاد رهبری در دانشگاه بناب برگزار گردید.
 
در این مراسم که با حضور اعضای هیات رئیسه دانشگاه بناب، اساتید، کارکنان، دانشجویان و مهمانانی از سطح شهر در آمفی تئاتر علامه طباطبایی برگزار شد. 
 
بعد از سخنرانی و خیرمقدم‌گویی مسئول محترم نهاد رهبری دانشگاه بناب حجت الاسلام والمسلمین حیدرزاده، برنامه قرائت قرآن توسط قاری بین‌المللی استاد ولیزاده گرمی بخش این محفل قرآنی شد.
 
 در ادامه همخوانی گروه تواشیح دانشگاه و برنامه متنوع حفظ قرآن توسط حافظ و نابغه قرآنی، جذابیت و صفای خاصی در مجلس ایجاد کرد. 
 
در ادامه حجت‌الاسلام والمسلمین مسلم عباسیان، دبیر جشنواره قرآن و عترت دانشگاه بناب در خصوص کیفیت اجرای جشنواره به ایراد سخنرانی پرداخت.  
 
تجلیل از شرکت کنندگان در جشنواره و فعالین قرآنی دانشگاه و اهدای جوائز از جمله برنامه‌های متنوع پایان بخش این محفل بود.
 
این گزارش می‌افزاید، در مرحله دانشگاهی سی و هفتمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاهیان که از دی ماه 1401 آغاز گردید 60 نفر از دانشجویان دانشگاه بناب در 80 رشته ثبت نام نمودند و از بین شرکت کنندگان آقای محمد خوانساری در رشته مداحی به مرحله کشوری جشنواره که در دانشگاه لرستان برگزار می‌گردد راه یافت.
 
پایان خبر
  • نوشته شده
  • در دوشنبه 25 ارديبهشت 1402
  • ساعت 21
  • توسط کاربر سایت اداره روابط عمومی
  • تعداد بازدید 90
نظرات شما
captcha refresh