Logo
تاریخ : شنبه 15 شهريور 1393
کد 429

برگزاری پنجمین دوره طرح ضیافت اندیشه اساتید دانشگاه بناب

پنجمین دوره طرح ضیافت اندیشه اساتید دانشگاه بناب با موضوع تعلیم وتربیت اسلامی...

پنجمین دوره طرح ضیافت اندیشه اساتید دانشگاه بناب با موضوع تعلیم وتربیت اسلامی با حضور هیئت رئیسه دانشگاه بناب و جمعی از اساتید هیئت علمی و اساتید مدعو با قرائت چندی از آیات کلام الله مجید وخوش آمد گویی حجت الا سلام والمسلمین ابراهیم زاده، مسئول محترم دفتر نهاد رهبری دانشگاه بناب به استاد مدعو طرح ضیافت ، حجت الا سلام والمسلمین حاج آقا نقدی، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاههای استان  وتبیین اهمیت دوره های معرفت افزایی برای شرکت کنندگان آغازگردید.

همچنین ریاست دانشگاه طی سخنانی از برگزار کنندگان  این طرح تشکر و قدر دانی نمودند.

سپس حاج اقا نقدی به تبیین سرفصل های مصوب طرح ضیافت  اندیشه پرداخته و با توجه به برگزاری سطح یک تعلیم و تربیت اسلامی با نگاهی گذرا به سطح یک وارد مباحث سطح دو تعلیم و تربیت اسلامی شده و به تشریح نظام تعلیم و تربیت در اسلام پرداختند.

این دوره به مدت چهار روز از تاریخ 8 الی 11 شهریور سال جاری از ساعت 8 صبح  الی 30/12 در سالن کنفرانس دانشکده علوم پایه برگزار گردید.

در اختتامیه این طرح به برگزیدگان مسابقه پیامکی جوایزی اهدا گردید، سپس قرعه کشی حج عمره برای یکی از اساتید هیئت علمی شرکت کننده در طرح ضیافت انجام پذیرفت.

پنجمین طرح ضیافت اندیشه با سخنرانی و تقدیر حاج آقا براهیم زاده  از شرکت کنندگان این ضیافت و تقدیم هدایایی به اساتید با صرف ناهار پایان پذیرفت .


 

  • نوشته شده
  • در شنبه 15 شهريور 1393
  • ساعت 12
  • توسط دفتر نهاد رهبری
  • تعداد بازدید 1631
نظرات شما
captcha refresh