Logo
تاریخ : يکشنبه 9 ارديبهشت 1403
کد 1674

پیام هیات رئیسه دانشگاه بناب

پیام حمایت هیات رئیسه دانشگاه بناب از خیزش دانشجویان آمریکا در اعتراض به جنایات رژیم صهیونیستی

اعضائ هیات رئیسه دانشگاه بناب در پی حمایت از خیزش دانشجویان دانشگاههای آمریکا در حمایت از مردم مظلوم غزه و سرکوب دانشجویان و اساتید توسط پلیس تا دندان مسلح آمریکا پیامی صادر نمودند.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه بناب؛اعضای هیات رئیسه دانشگاه بناب در پی اعتراضات دانشجویی صورت گرفته علیه جنایات رژیم صهیونیستی در غزه که در روزهای اخیر در سراسر دانشگاههای آمریکا و بخش‌هایی از اروپا روی داده است، ضمن حمایت از این حرکت، پیامی صادر کردند.

متن کامل این پیام به شرح ذیل است:
 بسم الله الرحمن الرحیم 
امیرالمومنین(صلوات الله و سلامه علیه): دشمن ظالم و یاور مظلوم باشید
با وجود همه تبعیض‌های نژادی و مواضع ضد بشری غرب؛ آزادی‌خواهان جهان به ویژه اساتید و دانشجویان آمریکا از مردم بی دفاع فلسطین دفاع ارزشمندی دارند. 
جنبش بیداری دانشگاهیان درحمایت از مردم مظلوم فلسطین علاوه بر دانشگاه‌های آمریکا دربخشی از دانشگاههای اروپا نیزبه وجود آمده است. این جنبش نشانگر این است که جامعه دانشگاهی با هر دین و نژادی در روی کره زمین آگاه، بصیرت و هوشمند هستند،حتی اگر در کشورهایی باشند که سیاستمداران کرسی نشین آن به ظاهر از تمدن و آزادی بیان دم می‌زنند اما در عمل آزادی بیان را به هر نحو و با وحشی‌گری هر چه تمام تر توسط پلیس تا دندان مسلح خود سرکوب می کنند.
ما اعضاء هیات رئیسه دانشگاه بناب ضمن حمایت از اعتراضات دانشجویان آمریکا و اروپا نسبت به نسل‌کشی رژیم غاصب صهیونیستی و همچنین رفتارهای خشونت‌بار پلیس و دولت‌های غربی با این اعتراض‌هارا شدیدا محکوم می کنیم و از عموم دانشگاهیان کشور و به ویژه دانشجویان، اعضاء هیئت علمی و یاوران علمی دانشگاه بناب دعوت می‌کنیم در تجمعاتی که به همین منظور در سطح دانشگاه‌های کشور در حال برگزاری است، شرکت نمایند تا هم‌صدا با سایردانشگاهیان دنیا، بار دیگر اعتراض خود را نسبت به اعمال وحشیانه رژیم جنایت کارصهیونیستی و حامیان آنها دردولت‌های غربی، اعلام نماییم.
هیات رئیسه دانشگاه بناب
۹اردیبهشت ۱۴۰۳
پایان پیام/


 
  • نوشته شده
  • در يکشنبه 9 ارديبهشت 1403
  • ساعت 10
  • توسط کاربر سایت اداره روابط عمومی
  • تعداد بازدید 78
نظرات شما
captcha refresh