Logo
تاریخ : يکشنبه 15 بهمن 1396
کد 914

همزمان با دهه فجر؛ دیدار دانشگاهیان دانشگاه بناب با خانواده شهدا+تصاویر

همزمان با شروع دهه فجر دانشگاهیان دانشگاه بناب به همراه جمعی از علما و ریاست بنیاد شهید از خانواده شهدا دیدار کردند.

در آستانه ی دهه ی مبارک فجر دانشگاهیان دانشگاه بناب ( رئیس دانشگاه، مسئول دفتر نهاد رهبی در دانشگاه، معاونان و مدیران اجرایی) به همراه جمعی از علما و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران از خانواده شهدا دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه بناب؛ در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین جابری (یکی از علمای برجسته ی شهرستان بناب) با همراهی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، رئیس دانشگاه بناب، مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه، معاونان و مدیران اجرایی دانشگاه بناب از خانواده های معظم شهدای شهرستان بناب بالاخص خانواده شهید گلابی، شهید رسولی فام و شهید قنبری دیدار کردند.
رئیس دانشگاه بناب، دکتر کریم عباسیان در حاشیه ی این دیدار ها گفت: این سلسله دیدارها در راستای تجلیل و پاسداشت یاد و خاطره ی جانفشانی ها و ایثارگری های شهدای جان بر کف، که با جانفشانی و ایثار این آسایش و امنیت را بر ما به ارمغان آوردند، صورت می گیرد تا با روح بلند آنان که با بزرگ منشی، همواره دغدغه اسلام را داشتند، بیعت دوباره کنیم.
مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه، حجت الاسلام والمسلمین رنجبر، شهیدان والا مقام را مایه قوام و ثبات درخت انقلاب برشمرد و افزود: اینگونه مراسم و مناسبتها بهانه ای برای تجدید پیمان با آرمانهای امام راحل (ره) و انقلاب می باشد.
گفتنی است در پایان از جانباز هشت سال دفاع مقدس، حسین فتحی زاده که در اثر عارضه قلبی در بیمارستان امام خمینی(ره) بناب بستری شده بود عیادت به عمل آوردند.

پایان خبر
گزارش تصویری؛ 

   
 

  • نوشته شده
  • در يکشنبه 15 بهمن 1396
  • ساعت 09
  • توسط کاربر سایت اداره روابط عمومی
  • تعداد بازدید 695
نظرات شما
captcha refresh