Logo
تاریخ : دوشنبه 1 آبان 1402
کد 1540

طی حکمی از طرف رییس دانشگاه بناب؛

داریوش تقی‌زاده بعنوان مدیر روابط عمومی دانشگاه بناب منصوب شد .

دکتر مجتبی عباسیان، رییس دانشگاه بناب، طی حکمی، داریوش تقی‌زاده را بعنوان مدیر روابط عمومی دانشگاه بناب منصوب کرد.
به گزارش خبرنگار روابط عمومی دانشگاه بناب، دکتر مجتبی عباسیان ضمن تقدیر از زحمات مجتبی فتحی‌زاده مدیر سابق روابط عمومی دانشگاه، داریوش تقی‌زاده را بعنوان مدیر جدید روابط عمومی دانشگاه بناب منصوب کرد. 

مجتبی فتحی‌زاده ضمن تشکر از حمایت‌های ویژه‌ی ریاست دانشگاه و اعضای هیات رییسه دانشگاه از حوزه روابط عمومی و بالاخص راه‌اندازی قرارگاه جهاد تبیین گفت: روابط عمومی دانشگاه بناب با حمایت‌های مسئولین و بالاخص ریاست دانشگاه در جایگاه خوبی در سطح کشور قرار دارد.

وی در پایان ضمن تشکر از انتخاب دانشمندانه‌ مدیر جدید روابط عمومی توسط ریاست دانشگاه، گفت: این روزگار فراق را نه در حوزه روابط عمومی، بلکه در سنگری دیگر با خاطرات این حوزه و با آرایه‌ای از جنس «یادش بخیر» سپری خواهم کرد، امیدوارم که خاطرات به جای مانده از حقیر را کاستی و تقصیرهای به جای مانده را با بزرگ منشی خویش به فراموشی بسپارید؛ جای دارد از زحمات و حمایت‌های همکاران عزیزم آقایان، بابک احمدین، ذاکر احمدزاده و دوست و برادر بزرگم آقای دکتر قاسمیان بینهایت تشکر کنم که همیشه حامی و پشتیبان من در این عرصه بودند.

در ادامه داریوش تقی‌زاده در خصوص تقویت قرارگاه جهاد تبیین تاکید کرد و گفت: مدیریت روابط عمومی دانشگاه بعنوان قرارگاه جهاد تبیین در دانشگاه باید احتمام‌ بیشتری در این خصوص بورزد. 

وی ادامه داد: روابط عمومی و رسانه دانشگاه حوزه تخصصی و خطیری است که به حمایت‌های ویژه مسئولان دانشگاه نیاز دارد.

گفتنی است، داریوش تقی‌زاده یکی از کارمندان با سابقه‌ی دانشگاه بناب محسوب می‌شود که پیش از این مدیریت حراست دانشگاه بناب را عهده‌دار بود. 

پایان خبر
  • نوشته شده
  • در دوشنبه 1 آبان 1402
  • ساعت 01
  • توسط کاربر سایت اداره روابط عمومی
  • تعداد بازدید 252
نظرات شما
captcha refresh