Logo
تاریخ : سه شنبه 25 ارديبهشت 1403
کد 1688

دیدار با مدیرکل

دیدار رئیس دانشگاه بناب با مدیر کل صدا وسیمای استان آذربایجان شرقی

دکتر مجتبی عباسیان، رئیس دانشگاه بناب با دکتر اکبر رضایی مدیرکل صداو سیمای استان آذربایجان شرقی دیدار و گفتگو کرد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه بناب؛ دکتر مجتبی عباسیان، رئیس دانشگاه بناب روز سه شنبه 25 اردیبهشت 1403 با دکتر اکبر رضایی مدیرکل صداو سیمای استان آذربایجان شرقی  دیدار و گفتگو کرد.
دکتر اکبر رضایی در این دیدار استفاده از ظرفیت دانشگاه‌های منطقه بالاخص دانشگاه بناب و دانشجویان در برنامه‌ها را لازم دانست و آمادگی خود را درخصوص بهره گیری بهینه از توان علمی و ظرفیت منابع دو طرف و بازخورد و پوشش رسانه ای عملکردها و همایش های دانشگاه بناب اعلام کرد.
مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی با استقبال از انتقال تجربه و تخصص دانشگاهیان در برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی خاطر نشان کرد: هم افزایی میان دستگاه‌های مختلف، می‌تواند زمینه ساز رشد فعالیت‌ها و توسعه و پیشرفت در ابعاد گوناگون باشد.
وی ظرفیت های علمی این دانشگاه را مورد توجه قرار داد و با بیان اینکه بهره‌مندی از توانایی نخبگان و دانشگاهیان از اولویت‌های صدا و سیما است تصریح کرد: همکاری علمی‌با قشر دانشگاهی موجب تعالی برنامه‌های مختلف صدا و سیما و تعالی این بخش خواهد شد.
رضایی به پیگیری جدی ارتباط بین رسانه و دانشگاه‌ها پرداخت و اظهار داشت : با استفاده از اساتید و متخصصین دانشگاهی در برنامه‌های علمی و مصاحبه محور صداوسیما می‌توان رساله‌ها و پایان نامه‌های دانشگاهی را کاربردی کرد و برای ایجاد اشتغال گام های اساسی برداشت.
رئیس دانشگاه بناب نیز ضمن تشکر از همراهی همیشگی صدا و سیما با جامعه علمی استان، بالاخص دانشگاه بناب، گزارشی از فعالیت دانشگاه بناب و برنامه‌های تحول آفرین و آموزشهای مهارت آموز و تعالی محور ارائه کرد.
دکتر مجتبی عباسیان در ادامه ضمن قدردانی از تلاش های ارزشمند رسانه ملی و شبکه استانی سهند در پوشش اخبار و فعالیت‌های این دانشگاه، آمادگی این دانشگاه را برای همکاری گسترده و استفاده از تخصص دانشگاهیان با رسانه ملی را اعلام کرد.
وی مشارکت دانشگاه بناب و صدا و سیما را در قالب جهاد تبیین برای دانشگاهیان و همکاری در پوشش رسانه ای همایشهای ملی و بین المللی این دانشگاه خواستار شد.
رئیس دانشگاه بناب در ادامه این دانشگاه را مولود نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و خاطر نشان شد: دانشگاه بناب بعنوان مولود نظام مقدس جمهوری اسلامی در آستانه بیست و هشتمین سال تاسیس خود قرار دارد و انتخاب ۱۰ درصد از اساتید این دانشگاه بعنوان دانشمندان ۱ درصد و ۲ درصد برتر جهان، رویدادی بی سابقه در سطح کشور به شمار می رود و امیدواریم در سالهای آینده نیز شاهد چنین رویدادها و افتخارآفرینی‌هایی از دانشگاه باشیم.
دکتر عباسیان در پایان دانشگاه بناب را یک مرکز آموزش عالی جامعه محور دانست و تصریح کرد: دانشگاه بناب به عنوان یک دانشگاه جامعه محور اهتمام خود را در رفع مشکلات منطقه از قبیل مشکلات زیست محیطی و احیای نگین فیروزه ای ایران، دریاچه ارومیه و ... انجام داده و اخیرا نیز یک طرح پژوهشی در رفع آلایندگی نیروگاه سهند بناب توسط یکی از اساتید دانشگاه رقم خورده است.
رئیس دانشگاه بناب همچنین از مدیرکل صداوسیمای استان آذربایجان شرقی جهت حضور وسخنرانی در مراسمی که بمناسبت روز ملی جمعیت در دانشگاه بناب تدارک دیده شده است دعوت به عمل آورد.

پایان خبر/
  • نوشته شده
  • در سه شنبه 25 ارديبهشت 1403
  • ساعت 11
  • توسط کاربر سایت اداره روابط عمومی
  • تعداد بازدید 44
نظرات شما
captcha refresh