Logo
تاریخ : پنجشنبه 8 ارديبهشت 1401
کد 1379

در آخرین روزهای ماه مبارک رمضان؛

دعوت سرپرست دانشگاه بناب به حضور حداکثری دانشگاهیان در راهپیمایی روز قدس

در آخرین روزهای ماه مبارک رمضان، سرپرست دانشگاه بناب از دانشگاهیان برای حضور حداکثری در راهپیمایی یوم الله روز قدس دعوت به عمل آورد.
دکتر مجتبی عباسیان خانواده بزرگ دانشگاه بناب، اعم از اساتید، کارکنان و دانشجویان این دانشگاه را به حضور حداکثری در راهپیمایی یوم الله روز قدس دعوت کرد.
 
دکتر مجتبی عباسیان در خصوص پیام روشن ملت آزاده جهان در روز جهانی قدس گفت: پیام روشن روز جهانی قدس، بعنوان یادگار ارزشمند معمار کبیر انقلاب اسلامی، این است که جمهوری اسلامی ایران هرگز دفاع از حق و عدالت را به خاطر میل قدرتهای استکباری کنار نمی‌گذارد و همچنان پیشتاز این حرکت مبارک باقی خواهد ماند.
 
سرپرست دانشگاه بناب، اذعان داشت: خانواده بزرگ دانشگاه بناب، اعم از اساتید، کارکنان و دانشجویان، امسال نیز با حضوری گسترده و پرشور در این راهپیمایی حضور پیدا خواهند کرد و همگام و همراه با تمام آحاد مردم با آرمانها و ارزشهای اصیل انقلاب اسلامی ایران و مقام عظمای ولایت، حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی)، تجدید میثاق خواهند کرد و با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل مشتی محکم بر دهان استکبار و در راس آن رژیم جعلی و کودک‌کش صهیونیستی و آمریکای جهان‌خوار خواهند زد.
  • نوشته شده
  • در پنجشنبه 8 ارديبهشت 1401
  • ساعت 12
  • توسط کاربر سایت اداره روابط عمومی
  • تعداد بازدید 112
نظرات شما
captcha refresh