Logo
تاریخ : سه شنبه 3 بهمن 1396
کد 909

دکتر کریم عباسیان در جمع خبرنگاران عنوان کرد؛

امضای تفاهم نامه پژوهشی در قالب پروتکل مولانا با دانشگاههای بزرگ ترکیه / در حال رایزنی با یک دانشگاه مالزیایی برای امضای تفاهم نامه علمی و پژوهشی هستیم
رئیس دانشگاه بناب از امضای تفاهم‌نامه ی جامع با دانشگاه‌های آتا تورک و ارزروم تکنیک ترکیه و تفاهم نامه ویژه موسوم به «پروتکل مولانا» خبر داد. 
به گزارش روابط عمومی دانشگاه بناب؛ دکتر کریم عباسیان در گفت‌‌وگو با خبرنگاران،  در راستای سیاست ارتباطات خارجی و ارتقای چشم انداز بین المللی اموزش عالی کشور، دانشگاه بناب را پیشرو درتوسعه روابط بین الملل دانشگاه‌ها دانست و گفت: دانشگاه بناب در پی فراهم کردن شرایط لازم برای معرفی توانمندی‌های خود در سطح بین المللی و ایجاد ارتباط و همکاری میان اساتید و دانشجویان این دانشگاه با مراکز آموزشی عالی بین المللی است. 
رئیس دانشگاه بناب و هیأت همراه در بازدید خود از دانشگاه های آتا ترک و ارزروم تکنیک ترکیه، تفاهم نامه مولانا را ادامه تفاهم نامه ۲۷ آبان ماه سال ۱۳۹۶دانشگاه بناب و دانشگاه آتاتورک و ارزروم تکنیک ترکیه اعلام کرد و گفت: بر اساس این تفاهم نامه مقرر شد تبادل استاد و دانشجو جهت همکاری‌های علمی، پژوهشی و فرهنگی صورت گرفته و زمینه همکاری‌های مشترک بین این دانشگاه ها فراهم شود. 
وی در ادامه از عضویت دانشگاه بناب در اتحادیه های دانشگاه های بین المللی منطقه، از جمله اتحادیه دانشگاه‌های قفقاز، آسیای میانه و کارگروه گرجستان خبر داد و افزود: که در یکی از آن ها عضو هستیم و در دوتای دیگر فرایند عضوشدن این دانشگاه در جریان است. 
دکتر عباسیان در پایان از رایزنی با دانشگاه یو پی ام UPM مالزی و عقد تفاهم‌نامه با این دانشگاه برای شناسایی و برقراری روابط با سازمان‌های بیــن المللی تخصصی علمـــی و پژوهشی و فراهم کردن زمینه‌های لازم جهت برقراری ارتباط و مبادله اطلاعات با این دانشگاه‌های معتبر جهان اسلام خبر داد.
گفتنی است، دانشگاه بناب در جنوب غربی استان آذربایجان شرقی، دارای دو هزار و 600 دانشجو در مقاطع دکتری، کارشناسی ارشد و کارشناسی می باشد.
پایان خبر
  • نوشته شده
  • در سه شنبه 3 بهمن 1396
  • ساعت 08
  • توسط کاربر سایت اداره روابط عمومی
  • تعداد بازدید 850
نظرات شما
captcha refresh