Logo
تاریخ : شنبه 10 تير 1396
کد 845

تودیع و معارفه معاونت آموزشی و پژوهشی

طی حکمی از طرف دکتر کریم عباسیان، دکتر حسین غفوریان به سمت معاونت آموزشی و پژوهشی منصوب شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه بناب، این مراسم در آخرین روز ماه مبارک رمضان، با حضور ریاست دانشگاه، اعضای هیات رئیسه و مدیران اجرایی دانشگاه برگزار شد و همچنین از زحمات معاونت سابق آموزشی، دکتر مهتدی بناب تشکر و قدردانی به عمل آمد و در ادامه دکتر حسین غفوریان به سمت معاونت آموزشی و پژوهشی منصوب شد.
گفتنی است معاونت سابق آموزشی و پژوهشی دانشگاه در ادامه به ارایه گزارش عملکرد خود در حوزه آموزشی، پژوهشی و فناوری اطلاعات پرداخت و گفت: تغییر و تحول لازمه پیشرفت می باشد و از شناختی که از معاونت جدید آموزشی و پژوهشی، جناب دکتر غفوریان دارم، حضورشان در دانشگاه منشا خیر و برکت خواهد بود.
در ادامه معاونت آموزشی و پژوهشی دانشگاه، دکتر حسین غفوریان ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات حضار و عرض تبریک به مناسبت فرارسیدن عید سعید فطر و تشکر از ریاست دانشگاه بابت حسن اعتماد ایشان، به ارائه برنامه های پیش رو در حوزه معاونت آموزشی و پژوهشی پرداخت و گفت: انشالله در برنامه های آموزشی و پژوهشی در راستای سند چشم انداز ابلاغی مقام عظمای ولایت قدم برداشته خواهد شد.
روابط عمومی دانشگاه بناب انتصاب شایسته دکتر حسین غفوریان را به سمت معاونت آموزشی و پژوهشی دانشگاه تبریک عرض نموده و برای معاونت سابق آموزشی و پژوهشی دانشگاه، جناب دکتر محمد علی مهتدی بناب در سایر مراحل زندگی آرزوی توفیقات روز افزون الهی دارد.
پایان خبر / فتحی زاده 
 
  • نوشته شده
  • در شنبه 10 تير 1396
  • ساعت 09
  • توسط کاربر سایت اداره روابط عمومی
  • تعداد بازدید 1168
نظرات شما
captcha refresh