Logo
تاریخ : پنجشنبه 7 بهمن 1395
کد 813

بیست و دومین سمینار آنالیز ریاضی ایران به میزبانی دانشگاه بناب آغاز شد+گزارش تصویری

این سمینار با حضور مهمانان برجسته خارجی و داخلی 6 الی 7 بهمن ماه در دانشگاه بناب برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه بناب؛ عصر امروز بیست و دومین سمینار آنالیز ریاضی ایران، با حضور اساتید برجسته از کشور های خارجی با نامهای؛ پروفسور محمد مرسلین از هندوستان، پروفسور ودات سوآت ار تورک، پروفسور اوزتورک از کشور ترکیه و دانشمندان ایرانی آغاز بکار کرد.
بر اساس این گزارش، در این سمینار کارگاه آموزشی مقاله نویسی در علوم مهندسی و کارگاه موجک و کاربردهای آن طی امروز و فردا برگزار می شود.
دکتر حسین پیری، دبیر علمی بیست و دومین سمینار آنالیز ریاضی ایران در حاشیه سمینار گفت؛ پس از اعلام میزبانی دانشگاه بناب و شروع به کار کمیته های سمینار تعداد 169 نفر در سمینار شرکت کردند که 5 نفر از شرکت کنندگان از کشور ترکیه و 1 نفر از کشور هندوستان بودند.
دکتر پیری در ادامه اشاره ای به تعداد مقالات ارسالی کرد و گفت: تعداد 135 مقاله در سمینار توسط دبیر خانه ثبت شده است که پس از طی مراحل داوری و تشکیل جلسات کمیته علمی 85 مقاله بصورت سخنرانی و 25 مقاله بصورت پوستر برگزار خواهد.
دبیر علمی بیست و دومین سمینار آنالیز ریاضی ایران سطح علمی سمینار را خوب ارزیابی کرد و گفت: بنا بر ارزیابی داوران از سرتاسر کشور سطح علمی سمینار بسیار بالاست و تمامی مقالات دریافتی در سمینار به 370 داور در سرتاسر کشور ارسال شده که پس از تشکیل کمیته علمی و نتایج داوری سطح علمی مقالات بسیار بالا ارزیابی شد.
عضو دانشیار گروه ریاضی دانشگاه بناب در ادامه خاطر نشان کرد: تمامی مقالات پذیرفته شده در بیست و دومین سمینار آنالیز ریاضی طی ارتباطات و صحبتهایی که با پایگاه استنادی جهان اسلام ISC شده است در این پایگاه ایندکس خواهد شد.
دبیر سمینار علمی آنالیز ریاضی در پایان ابراز امیدواری کرد: امیدواریم در سالهای آتی نیز بتوانیم این چنین سمینارهای معتبری در دانشگاه بناب میزبان شویم، چراکه این سمینارهای علمی کمک های بسیار شایسته ای به رشد علم و پژوهش در سطح کشور خواهد کرد.
پایان خبر
  • نوشته شده
  • در پنجشنبه 7 بهمن 1395
  • ساعت 09
  • توسط کاربر سایت اداره روابط عمومی
  • تعداد بازدید 744
نظرات شما
captcha refresh