Logo
تاریخ : شنبه 2 بهمن 1395
کد 811

پیام تسلیت ریاست دانشگاه بناب به مناسبت حادثه روز گذشته آتش سوزي ساختمان پلاسكو

ریاست دانشگاه بناب به مناسبت حادثه روز گذشته آتش سوزي ساختمان پلاسكو و شهادت تني چند از آتش نشانان پيام تسليتي صادر كرد. متن پيام به شرح زير است:
بسم الله الرحمن الرحیم 
"و من احیاها فکانما احیا الناس جمیعا"  سوره مائده آیه 32
 
تصمیم های بزرگ بدون هزینه نیست و ایثار اوج یک تصمیم پر هزینه است؛ تجلی اوج ایثار، فداکاری در راه وطن و چون پروانه در شمع سوختن است. بر خود می بالیم در کشوری زندگی می کنیم که مهد شیران و دلیران است، فداکاری و ایثار با مردمان این سرزمین عجین شده است، خوشبخت ملتی که قهرمان دارد؛ هرگز فراموش نخواهیم کرد شهدای هشت سال دفاع مقدس را، شهدای علم و فناوری را، شهدای جبهه مقاومت و مدافع حرم را و صد البته شهدای آتش نشان را؛ آتش نشانان عزیز که همیشه نام آنان با فداکاری و ایثار عجین بوده و هست بار دیگر در اذهان ملت بزرگ و شریف ایران نام خود را به بزرگی و عظمت ثبت نمودند و یاد شهدای حادثه دلخراش آتش سوزی و ریزش ساختمان پلاسکوی تهران برای همیشه زنده خواهد بود.
بی تردید نمیتوان بزرگی و عظمت انسانهای شریفی که جان خود را برای احیا و نجات دیگر انسانها به خطر می اندازند توصیف نمود، انسانهای فداکاری که مخلصانه و ایثارگرانه با علم و آگاهی به خطرات، در این مسیر گام نهادند و چون همیشه در کنار مردم شریف ایران و این بار در حادثه پلاسکو، حضور یافتند و تعدادی از این عزیزان نیز به شهادت رسیدند.
دلاورمردانی که برای خاموش نمودن آتش و نجات جان انسانها عاشقانه و با گذر از خود برای نجات انسانهای گرفتار به آتش زدند و خود خاموش شدند هرچند که ایثارگری آنان زنده خواهد ماند.
اینجانب به نمایندگی از خانواده بزرگ دانشگاه بناب ضمن عرض تسلیت و تعزیت به خانواده های داغدیده و ملت شریف ایران اسلامی و مجموعه آتش نشانی، از درگاه خداوند متعال برای این قهرمانان نستوه، رحمت بیکران و برای مجروحان بهبودی و عافیت و برای خانواده این عزیزان صبر و بردباری آرزو می کنم.

دکترمجتبی عباسیان/ 2 بهمن 1395 / 22 ربیع الثانی
  • نوشته شده
  • در شنبه 2 بهمن 1395
  • ساعت 14
  • توسط کاربر سایت اداره روابط عمومی
  • تعداد بازدید 762
نظرات شما
captcha refresh