Logo
تاریخ : چهارشنبه 1 دي 1395
کد 806

جشن میلاد حضرت رسول اکرم (ص) و وحدت حوزه و دانشگاه در دانشگاه بناب برگزار شد

این مراسم با حضور معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه، استاد و خطیب برجسته حوزه و دانشگاه حجت الاسلام ولمسلمین اصغری، اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه بناب، در سالن کنفرانس علامه طباطبایی برگزار شد.
به گزارش روابط عموم دانشگاه بناب؛ دکتر ناصر قاسمیان، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه، در ابتدا ضمن عرض تبریک بمناسبت میلاد پیامبر اکرم(ص)، هفته وحدت و 27 آذرماه سالروز وحدت حوزه و دانشگاه را بر حوزویان و دانشگاهیان عزیزی که در مراسم شرف حضور داشتندد تبریک گفت.
دکتر قاسمیان در ادامه یادو خاطره شهید آیت الله دکتر مفتح که نماد بارز تفکر وحدت حوزه و دانشگاه بودند را گرامی داشت و ادامه داد؛ وحدت حوزه و دانشگاه به همین چند روز خلاصه نمی شود و باید همیشه مورد توجه قرار گیرد و همچنین تقویت شود.
وی در بخشی از سخنان خود با اشاره به ابتکار و اهتمام بنیانگذار کبیر انقلاب، امام راحل در نامگذاری روز وحدت حوزه و دانشگاه گفت: پیام امام راحل بایستی در واقعیت نیز محقق شود و همانگونه که شهدایی چون آیت الله مفتح، باهنر، مطهری و بهشتی در جهت تائید و تکریم مقوله وحدت حوزه و دانشگاه گام برداشتند، مانیز بعنوان نمایندگان حوزه و دانشگاه ادامه دهنده راه آنان باشیم.
معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه در پایان یاد و خاطره امام شهدا، شهدای هشت سال دفاع مقدس، شهدای انقلاب، شهدای حوزه و دانشگاه و همچنین شهدای جبهه مقاومت علی الخصوص شهدای مدافع حرمین را گرامی داشت و با یک شعر زیبا از سعدی شیرازی در وصف پیامبر عظیم الشان اسلام به سخنان خود پایان داد؛
     بلغ العلی بکماله                         کشف الدجی بجماله
         حسنت جمیع خصاله                          صلوا علیه و آله   
بر اساس این گزارش، اجرای تواشیح زیبا در مدح پیامبر اکرم (ص) توسط گروه تواشیح بینات، و اجرای مولودی خوانی توسط مداح اهل بیت کربلایی بخشی و سخنرانی خطیب توانمند و استاد حوزه و دانشگاه حجت الاسلام ولمسلمین اصغری انجام شد.
گفتنی است این مراسم به همت و تلاش معاونت فرهنگی و اجتماعی، کانون مکتب الزهراء، کانون خیریه پنجره، کانون مهدویت دانشگاه بناب برگزار شد.
گزارش تصویری؛ 

سخنرانی معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه 

اجرای تواشیح توسط گروه بینات

سخنرانی استاد حوزه و دانشگاه 

مولودی خوانی توسط مداح اهل بیت (ع) 
  • نوشته شده
  • در چهارشنبه 1 دي 1395
  • ساعت 09
  • توسط کاربر سایت اداره روابط عمومی
  • تعداد بازدید 1486
نظرات شما
captcha refresh