Logo
تاریخ : دوشنبه 10 آبان 1395
کد 799

دوره آموزشی امنیت در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی برگزار شد

مدیر روابط عمومی دانشگاه بناب گفت: دوره آموزشی امنیت در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی ویژه مدیران اجرایی و کارکنان دانشگاه برگزار شد.

مدیر روابط عمومی دانشگاه بناب گفت: دوره آموزشی امنیت در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی ویژه مدیران اجرایی و کارکنان دانشگاه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه بناب؛ مجتبی فتحی زاده در این زمینه اظهار داشت: با توجه به گسترش ضریب نفوذ فضای مجازی و همه گیر شدن شبکه های اجتماعی در جامعه از یک سو و عدم آشنایی بسیاری از مردم از آسیب های موجود در این حوزه از سوی دیگر، ضرورت آشنایی هرچه بیشتر اقشار مختلف با مباحث امنیت در این شبکه ها احساس می شود.

 وی افزود: از این رو تلاش کردیم تا با برگزاری دوره ضمن خدمت امنیت در فضای مجازی با همکاری پلیس فتای جنوب استان آذربایجانشرقی برگزار نمائیم.

 مدیر روابط عمومی دانشگاه در ادامه عنوان کرد: در این زمینه تاکنون سه مرحله دوره آموزشی با موضوعات آشنایی با آسیب های فضای مجازی و شبکه های اجتماعی، روش های افزایش امنیت در این حوزه، خانواده و فضای مجازی و ... برای همکاران عزیز برگزار کردیم که خوشبختانه با استقبال کارکنان و مدیران عزیز روبرو شدیم. 

گفتنی است این دوره ضمن خدمت به همت روابط عمومی و با همکاری مدیریت بودجه و تشکیلات دانشگاه و پلیس فتای جنوب استان آذربایجانشرقی به مدت سه روز برگزار شد.

  • نوشته شده
  • در دوشنبه 10 آبان 1395
  • ساعت 04
  • توسط کاربر سایت اداره روابط عمومی
  • تعداد بازدید 725
نظرات شما
captcha refresh