Logo
تاریخ : شنبه 13 شهريور 1395
کد 789

به مناسبت روز جهانی داور برگزار شد

مراسم تجلیل از شاهین فوتبال ایران، شاهین حاج بابایی و پیشکسوتان ورزش بناب در دانشگاه بناب برگزار شد

مراسم تجلیل از شاهین فوتبال ایران، شاهین حاج بابایی، سایر داوران بنابی و پیشکسوتان ورزش بناب، برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی دانشگاه بناب به نقل از انعکاس، فرماندار بناب در این مراسم ضمن تبریک روز داور به تمامی داوران، با اشاره به جایگاه برتر شهرستان بناب در مقایسه با سایر شهرستانها، گفت: بناب در حوزه های مختلف در استان و شمالغرب کشور جایگاه بالاتری داشته و به تعبیری حرفی برای گفتن دارد.

فرج اللهی شهرستان بناب را از لحاظ تولید، صادرات، علمی و حوزوی، جزو شهرستانهای برتر استان و کشور دانست و گفت: بناب و بنابی از حیث کار و تلاش زبانزد عام و خاص است.

وی با اشاره به رتبه های برتر کنکور از شهرستان بناب، گفت: در کنکور ۹۵ تعداد ۳۴ نفر از دانش آموزان بنابی رتبه زیر ۱۰۰۰ کسب کرده اند که این شاخص تنها جزئی از قابلیت های این شهرستان است.

فرماندار بناب در ادامه کار داوری و قضاوت را خیلی سخت دانست و گفت: داوران بنابی و حضور شاهین حاج بابایی در مسابقات لیگ برتر کشور افتخار بزرگی برای بناب است.

مقام عالی رتبه شهرستان بناب با بیان اینکه آرزو داریم شاهین حاج بابایی در مسابقات جهانی هم حضور بیابد، گفت: تجلیل از مردان بزرگ و افتخار آفرینان وظیفه ماست، این تجلیل به خاطر خود آنها نیست بلکه به خاطر جامعه ماست تا دیگران هم الگو بگیرند.

در ادامه این مراسم جواد ششگلانی رئیس هیات فوتبال استان آذربایجان شرقی و عضو شورای شهر تبریز با اشاره به ظرفیت های بزرگ شهرستان بناب، گفت: وجود حوزه علمیه بناب با این عظمت نشان از اعتقاد قوی مردم این شهرستان است.

وی همدلی و همزبانی را لازمه اقدام و عمل دانست و گفت: اگر مردم و مسئولان با همدلی و همزبانی کنار همدیگر باشند در آن صورت اقدام و عمل صورت میگیرد.

ششگلانی با اشاره به افتخارات ورزشی شهرستان بناب، افزود: در استان و کشور یک شاهین حاج بابائی و یک سامان نریمان جهان، که متعلق به بناب است و این افتخار بزرگی برای استان ماست.

وی در عین حال با بیان اینکه در سایر شهرستانها چنین پتانسیلی وجود ندارد، گفت: این موفقیت ها دو بعد می تواند داشته باشد، یکی حمایت و دیگری تلاش خود مردم بناب.

رئیس هیات فوتبال شهرستان بناب در خاتمه با اشاره به تاسیس و کلنگ زنی ساختمان هیئت فوتبال شهرستان بناب، گفت: در سطح استان و کشور بناب اولین شهرستانی است که صاحب چنین ساختمانی میشود.

گفتنی است در این مراسم، از داور لیگ برتر کشور شاهین حاج بابائی و سایر داوران شهرستان بناب و همچنین از پیشکسوتان ورزش بناب تجلیل شد.

  • نوشته شده
  • در شنبه 13 شهريور 1395
  • ساعت 20
  • توسط کاربر سایت اداره روابط عمومی
  • تعداد بازدید 1497
نظرات شما
captcha refresh