Logo
تاریخ : شنبه 6 شهريور 1395
کد 786

دانشگاه بناب، میزبان اجلاس مدیران فرهنگی و اجتماعی دانشگاه‌های شمالغرب کشور

اجلاس مدیران فرهنگی اجتماعی دانشگاه‌های منطقه 3 کشور اواسط شهریور ماه دردانشگاه بناب، برگزار می‌گردد.

اجلاس مدیران فرهنگی اجتماعی دانشگاه‌های منطقه 3 کشور اواسط شهریور ماه دردانشگاه بناب، برگزار می‌گردد. مدیرکل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه بناب با اعلام این خبر گفت: اجلاس فرهنگی دانشگاه‌های شمالغرب کشور که شامل12دانشگاه از استانهای آذربایجان شرقی،  آذربایجان غربی،  زنجان و اردبیل می باشد، برای اولین بار در دانشگاه بناب برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در این نشست علاوه مدیران فرهنگی و اجتماعی دانشگاه‌های شمال غرب کشور، میهمانانی از وزارت علوم و اساتید صاحب نظر در مسائل فرهنگی و اجتماعی حضورخواهند داشت و در اجلاس سخنرانی خواهند کرد. 

محمود سعیدی نژند هدف از برگزاری این نشست را پرداختن به مطالبات و دغدغه‌های فرهنگی مقام معظم رهبری و تبادلات علمی و فرهنگی مدیران فرهنگی و اجتماعی جهت هم افزایی بیشتر مدیران منطقه در راستای غنا بخشی برنامه های فرهنگی و ارائه راهکارهای لازم در خصوص ارتقاء سطح فرهنگی دانشگاه ها بیان کرد.

 وی  با اشاره به اهمیت  مقوله فرهنگ که بقول رهبر عزیزمان به مصابه هوایی است که تنفس میکنیم  بر لزوم توجه به جایگاه و ساختار حوزه فرهنگی و برداشتن نگاه فوق برنامه به امور فرهنگی تاکید کرد و افزود: باید بپذیریم آنچنان که باید و شاید در حوزه فرهنگ کار نکرده‌ایم و باید با آسیب شناسی وانسجام بخشیدن و قانونمند کردن فعالیت های فرهنگی دانشجویان و کارهای عمیق تر و بیشتری از جهت کمی و کیفی در جامعه به‌ویژه در عرصه دانشگاه‌ها انجام گیرد.

آسیب شناسی فعالیتهای فرهنگی و بررسی راهکارهای اثر بخشدر خصوص جهت دهی صحیح به فعالیتهای قومی در مسیر اهداف نظام و برپایی کارگاه‌ آموزشی راهکارهای عملی اقتصاد مقاومتی، و همچنین در راستای وحدت دو نهاد موثر حوزه و دانشگاه ،بازدید از حوزه علمیه شهرستان و دیدار با تولیت حوزه علمیه حضرت ولیعصر(عج) آیت‌الله شیخ عبدالمجید باقری بنابی از دیگر برنامه‌های این اجلاس خواهد بود .

  • نوشته شده
  • در شنبه 6 شهريور 1395
  • ساعت 16
  • توسط کاربر سایت اداره روابط عمومی
  • تعداد بازدید 903
نظرات شما
captcha refresh