Logo
تاریخ : يکشنبه 6 ارديبهشت 1394
کد 543

وزیر علوم :اصل این است که هر چه بیشتر زمینه آرامش فکری دانشجو را فراهم کنیم

دکترمحمد فرهادی وزير علوم ، تحقيقات و فناوري در بازديد سرزده از صندوق رفاه دانشجويان گفت : اصل اين است كه هر چه بيشتر زمينه آرامش فكري دانشجو را فراهم كنيم.
دکترمحمد فرهادی وزير علوم ، تحقيقات و فناوري در بازديد سرزده از صندوق رفاه دانشجويان گفت : اصل اين است كه هر چه بيشتر زمينه آرامش فكري دانشجو را فراهم كنيم.
به گزارش روابط عمومي وزارت علوم ، دكتر فرهادي دربازديد با اشاره به قدمت فعاليت صندوق رفاه دانشجويان اظهار داشت : از اوایل تاسیس وزارت علوم این صندوق شکل گرفته و قدمت چهل ساله دارد و در این سال ها  فعاليت صندوق رفاه با فراز و نشیب همراه بوده و امروز با توجه به شرایط کشور می بایست در جهت عملكرد بهينه اين صندوق راهکارهایی بیابیم و منابعی را به مشارکت بگیریم . 
وزير علوم افزود : در خصوص عملكرد صندوق رفاه دانشجویان باید آسیب شناسی صورت پذیرد و مسائل مربوط به اين صندوق با توجه به ماموریت های مشخص اولویت گذاری و برنامه ریزی شود. 
دكتر فرهادي در ادامه گفت : با توجه به عدم تخصیص کامل اعتبار دانشجویی در سال گذشته می بایست متکی به سرمایه گذاری و گرفتن مطالبات باشیم و از ظرفیت ارگان ها و سازمان های دیگر استفاده کنیم  و به طور كلي راهکاری باید اتخاذ شود که سرمایه گذاری صحیح صورت گرفته و تسهیلات با کرامت در اختیار دانشجویان گذاشته شود.
وزیر علوم افزود: باید از تلاش های دکتر مطیعی در حاکم کردن انضباط مالی در صندوق تشکر کرد و با شناختی که از آقای یزدان مهر دارم ، با همکاری سازمان امور دانشجویان افق خوبی برای صندوق ترسیم خواهد شد و در بخش خدمات رسانی و دسترسي به منابع مالی جدید به شرایط مناسب تری خواهیم رسید.
وزیر علوم در ادامه با تاكيد بررسيدگي به وضعيت سلف سرویس های دانشجویی گفت :  در اين خصوص لازم است  تمرکز گرایی شده و سرمایه گذاری مشترک صورت گیرد ، همچنين از ظرفیت های خیرین نیز در این زمینه می‌توان استفاده کرد. 
دکتر فرهادی در پايان سخنان خود بر حمایت و همکاری مجموعه وزارت علوم برای رسیدن صندوق رفاه دانشجويان به جایگاه مطلوب تاکید و خواستار همکاری های مشترک بیشتر بین اين صندوق و دانشگاه ها شد. 
گفتني است در انتهای اين نشست وزیر علوم از بخش هاي مختلف صندوق رفاه دانشجويان بازديد، با کارکنان اين صندوق دیدار و گفت‌وگو كرد .
  • نوشته شده
  • در يکشنبه 6 ارديبهشت 1394
  • ساعت 14
  • توسط مدير سايت روابط عمومی دانشگاه
  • تعداد بازدید 402
نظرات شما
captcha refresh