Logo
تاریخ : شنبه 5 ارديبهشت 1394
کد 537

مدیر فرهنگی نهاد رهبری در دانشگاه های کشور اعلام کرد:

به گزارش روابط عمومی دانشگاه بناب به نقل از مأوا: مدیر فرهنگی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها ضمن اعلام ثبت نام از دانشجویان جهت شرکت در مراسم معنوی اعتکاف افزود: قریب به 200 مسجد در مساجد دانشگاههای کشور میزبان معتکفین خواهند بود. 

حجت‌الاسلام والمسلمین امیر ابراهیم زاده مدیر فرهنگی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاهها در گفت وگو با مأوا:درخصوص مراسم معنوی اعتکاف در دانشگاههای سراسر کشور گفت: سنت حسنه اعتکاف که سنت پیامبر و ائمه علیهم‌السلام و شیوه بزرگان مکتب است، فرصت مناسب برای جوانان دانشجو و اساتید محترم است تا توشه معنوی با مناجات رب الارباب و تفکر اخذ نموده و مسیر علم و دانش را بهتر و پربارتر طی کنند.

وی افزود: لذا طبق سنوات گذشته در ایام البیض (13 ـ 15 رجب) برابر با 12  الی 14 اردیبهشت ماه قریب به 200 مسجد در مساجد دانشگاههای کشور میزبان معتکفین خواهند بود.

حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم زاده در خصوص اعتکاف اساتید گفت : همزمان با اعتکاف دانشجویان، مراسم معنوی اعتکاف اساتید نیز در دانشگاه تربیت مدرس تهران به همت دفتر نهاد این دانشگاه طبق سنوات گذشته برگزار خواهد شد.

مدیر فرهنگی نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه ها افزود: بسته فرهنگی اعتکاف شامل: میز کتاب و ... به همراه 20 هزار جلد کتاب جهت برگزاری مسابقة کتابخوانی در اختیار مساجد مجری در دانشگاهها سراسر کشور قرار خواهد گرفت که با همکاری ستاد جشنوارة روشنا معتکفین می‌تو‌انند قبل از اعتکاف در مسابقه بزرگ کتابخوانی با محوریت کتاب «شکوه امر خدا، تألیف استاد پناهیان» شرکت نمایند.

حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم زاده خاطر نشان کرد: پیش بینی می‌کنیم امسال میزبان 50 هزار دانشجو و اساتید در مراسم معنوی اعتکاف دانشگاهیان باشیم.

وی همچنین افزود: سایت مرکزی اعتکاف دانشگاهیان به آدرس www.etekaf.nahad.ir با هدف اطلاع رسانی دقیق تر و پشتیبانی محتوایی بیشتر از مجریان طرح فعال شده است.

لازم به ذکر است اکنون ثبت نام  از دانشجویان عزیز  برای حضور در این مراسم معنوی در 176 مسجد دانشگاهی در حال انجام است و دانشجویان می توانند جهت ثبت نام به دفاتر نهاد رهبری در دانشگاه خود مراجعه کنند.

همچنین اساتید محترم نیز می‌توانند جهت ثبت نام از طریق دفتر نهاد دانشگاه تربیت مدرس اقدام نمایند.

شایان ذکر است حجت الااسلام والمسلمین امیر ابراهیم زاده مسئول سابق نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه بناب بودند.

  • نوشته شده
  • در شنبه 5 ارديبهشت 1394
  • ساعت 11
  • توسط مدير سايت روابط عمومی دانشگاه
  • تعداد بازدید 953
نظرات شما
captcha refresh