Logo
تاریخ : يکشنبه 23 فروردين 1394
کد 532

مراسم ولادت فرخنده حضرت فاطمه زهرا (س) و تجلیل از مقام شامخ زن در سالن کنفرانس حوزه ریاست دانشگاه بناب برگزار گردید

بمناسبت فرا رسیدن سالروز ولادت فرخنده و با سعادت دخت گرامی نبی اکرم ( ص) فاطمه زهرا ( س ) مراسم با شکوهی در تجلیل مقام شامخ زن در محل سالن کنفرانس حوزه ریاست دانشگاه بناب برگزار گردید.

این مراسم به همت روابط عمومی دانشگاه بناب در فرخنده سالروز ولادت باسعادت حضرت فاطمه زهرا (س) با حضور ریاست، مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، معاونت آموزشی و پژوهشی، مدیریت امور اداری و پشتیبانی و کارکنان خانم برگزار شد.

ریاست دانشگاه بناب در ابتدای مراسم،  سال دولت و ملت، همدلی و همزبانی را که توسط مقام عظمای ولایت نامگذاری شده را تبریک گفت. وی در ادامه پیروزی تیم مذاکره کننده کشورمان در لوزان سوئیس برابر شش ابر قدرت جهانی را به جامعه دانشگاهی تبریک گفتند و اینکه تیم مذاکره کننده ایرانی اجازه ندادند که عزت و شرف ایرانیان پایمال شود و این جای تجلیل دارد، وی در ادامه گفت: ما در علم به حدی رسیده ایم که در مذاکرات هسته ای در مقابل قدرتهای جهانی رودر رو    می نشینیم و ضمن دفاع از حقوق حقه خود آنها را به چالش می کشیم، که این خود نشان از اقتدار ایران و ایرانی است. وی خاطرنشان کردند این مذاکرات چه به نتیجه برسد و چه نه، پیروزی از آن ملت بزرگ ایران است.

ریاست دانشگاه بناب در ادامه روز زن را به تمام بانوان زحمتکش شاغل در دانشگاه بناب، اعم از استاد و کارمند، تبریک گفت و عنوان نمود که امسال بعنوان سال فاطمی تعبیر شده است، چرا که شروع سال نو با ایام فاطمیه مقارن شده و همچنین امروز نیز سالروز میلاد فرخنده حضرت فاطمه زهرا (س) می باشد که بایستی به بهترین وجه ممکن ارج نهاده شود چرا که ما هر چقدر از مقام و منزلت مادر و زن تقدیر و تشکر کنیم باز هم کم است.

دکتر عباسیان اعلام کرد: بودجه امسال دانشگاه بناب تقریبا در وضعیت مطلوبی قرار دارد و لذا در شورای رفاهی کارکنان دانشگاه، مصوبات خوبی را برای امسال داریم، چرا که برنامه اصلی ما در دانشگاه ایجاد محیطی امن و آرام و انتقال آن به خانه های کارکنان عزیزمان می باشد؛ امیدواریم بتوانیم این آرامش را به حالت پایدار برسانیم.

ریاست دانشگاه بناب در انتها گفت: من از شما همکاران عزیز بسیار تشکر می کنم، که هم در خانه به وظیفه مادری و همسری و همچنین مثل یک مرد در سایر کارزارهای اجتماعی نیز فعالیت می کنید و آنچنان که مطلع هستیم در بعضی مواقع حتی دقیق تر از همکاران آقا فعالیت می کنید که این جای تقدیر و تشکر دارد.

در ادامه مراسم حجت الاسلام و المسلمین نقیان، مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه بناب، فرا رسیدن سالروز میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و روز بزرگداشت مقام زن را تبریک گفت و افزود که همه ما باید حضرت زهرا (س) در تمامی مراحل زندگی خویش بعنوان اسوه و الگو قرار دهیم.

مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه بناب با بیان حدیثی از امام عصر (عج) " حضرت فاطمه زهرا برای من بهترین اسوه و الگو است " اشاره کردند که وظیفه ما نیز بعنوان یک فرد مومن اسوه قرار دادن شخصیت والای حضرت فاطمه زهرا (س) در تمامی مراحل زندگی است.

در انتهای مراسم با اهدای لوح سپاس از بانوان زحمتکش دانشگاه بناب تجلیل به عمل آمد. 

  • نوشته شده
  • در يکشنبه 23 فروردين 1394
  • ساعت 11
  • توسط مدير سايت روابط عمومی دانشگاه
  • تعداد بازدید 948
نظرات شما
captcha refresh