Logo
تاریخ : سه شنبه 26 اسفند 1393
کد 529

پیام ریاست دانشگاه بناب به مناسبت فرا رسیدن سال نو...

به گزارش روابط عمومی دانشگاه بناب، دکتر مجتبی عباسیان، رئیس دانشگاه بناب به مناسبت فرا رسیدن سال1394 پیام تبریکی صادر کرد:

بسم الله الرحمن الرحیم

«یا مقلب القلوب و الابصار یا مدبرالیل و النهار یا محول الحول و الاحوال حول حالنا الی احسن الحال»

بهار زمزمه نو شدن است و نجوای تحول به بهترین حال ، چشم و دل را به باران الطاف خداوندی باید شست و با نظر و اندیشه در بازآفرینی طبیعت به نوآوری و نوسازی در کار خود پرداخت. تغییر و تحول ، تلاش و پویایی و خلق و نوآوری از ویژگیهای مهم این حرکت است.

دانشگاه بناب نیز در آستانه 20 سالگی خود می باشد و موفقیت های چشمگیری در زمینه های آموزشی، پژوهشی و فرهنگی که تمام آنها ثمره تلاش تک تک اساتید ، دانشجویان و کارکنان دانشگاه می باشد که توانستند با امیدی به آینده روشن پیش روی ایران اسلامی ، کارنامه ای پرافتخار از دانشگاه بناب بر برگ های تقویم به جای بگذارند .

تقارن عید نوروز امسال با ایام غم بار فاطمیه و سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)، بی بی دوعالم، پاره تن پیامبر(ص) و اسوه زنان عالم فرصتی برای توجه بیشتر به خودسازی و معنویت دینی در جامعه است .

اینجانب فرارسیدن سال جدید را به همه دانشگاهیان ایران اسلامی صمیمانه تبریک می گویم و از درگاه قادر متعال برایتان سالی سرشار از برکت و معنویت مسألت می نمایم و آرزو می کنم در سایه الطاف الهی و همت بلند همه مردم ایران اسلامی، هدایتهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، در جهت پیشبرد اهداف دولت تدبیر و امید، شرایط ناهموار ناشی از تحریمها و تحمیلها، به مسیر هموار پیشرفت بدل شود. خداوند همه ما را در راه پرافتخار خدمت به مردم که آرمان ممتاز نظام مقدس جمهوری اسلامی است، توفیق کامل عطا فرماید.

 

                                                                                                                             با تشــکر و احتــرام

                                                                                                                          دکتـر مجتبی عبـاسیــان

  • نوشته شده
  • در سه شنبه 26 اسفند 1393
  • ساعت 11
  • توسط مدير سايت روابط عمومی دانشگاه
  • تعداد بازدید 810
نظرات شما
captcha refresh