Logo
تاریخ : چهارشنبه 20 اسفند 1393
کد 526

مراسم روز درختکاری

..

هیات رئیسه، مسئول دفتر نهاد رهبری، اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه بناب با غرس نهال در مراسم روز درختکاری مشارکت کردند .

به گزارش  روابط عمومی دانشگاه بناب،  دکتر مجتبی عباسیان در محوطه دانشگاه بناب یک عدد نهال غرس و در روز ملی درختکاری مشارکت کرد .

همچنین اعضای هیات رئیسه، مسئول نهاد رهبری، اساتید،کارکنان و دانشجویان دانشگاه نیز با غرس نهال ریاست دانشگاه را در این مراسم همراهی کردند .

دکتر عباسیان در حاشیه مراسم گفت: با عنایت به اهمیت پایداری عرصه های طبیعی، از دانشگاهیان توقع داریم در هفته منابع طبیعی بعنوان یک اقدام ملی خدا پسندانه، به امر توسعه پوشش گیاهی و درختکاری همت گماشته و در این راستا با کاشتن حداقل یک اصله نهال در راستای حفظ و توسعه منابع طبیعی گامی مثبت و مؤثر بردارند و دیگران را نیز مشوق بوده و در تحقق شعار منابع طبیعی، سرمایه ملی گام برداریم و از آن حفاظت نماییم .

رئیس دانشگاه بناب در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: هفته منابع طبیعی فرصت مغتنمی برای ترویج فرهنگ کاشت درخت و جلوگیری از تخریب منابع ملی است و هر یک از افراد جامعه در این هفته با غرس یک نهال می‌تواند در توسعه منابع ملی و جلوگیری از فرسایش خاک سهیم باشند .

گفتنی است این مراسم روز سه شنبه 93/12/19 ساعت 11 صبح در محوطه دانشگاه برگزار شد.
گزارش تصویری: 




  • نوشته شده
  • در چهارشنبه 20 اسفند 1393
  • ساعت 08
  • توسط مدير سايت روابط عمومی دانشگاه
  • تعداد بازدید 1015
نظرات شما
captcha refresh