Logo
تاریخ : يکشنبه 12 بهمن 1393
کد 509

بیانیه دهه مبارک فجر

..

به گزارش روابط عمومی وزارت علوم، دکتر مجتبی عباسیان طی پیامی دهه فجر انقلاب اسلامی رابه جامعه بزرگ دانشگاهي كشور و مردم شريف ايران زمين تبریک گفت. متن کامل این پيام  به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

أَمْ یَقُولُونَ افْتَرَى عَلَى اللَّهِ کَذِبًا فَإِنْ یَشَأْ اللَّهُ یَخْتِمْ عَلَى قَلْبِکَ وَ یَمْحُ اللَّهُ الْبَاطِلَ وَ یُحِقُّ الْحَقَّ بِکَلِمَاتِهِ.

و خداوند باطل‌ را محو و حق‌ را با کلمات‌ خویش‌ پا بر جا می ‌سازد.( سوره شوری؛ آیه ۲۴ )

 

سی و ششمین بهار انقلاب شکوهمند اسلامی یادآور مسئولیتی است که بر دوش خود احساس می­کنیم.  اکنون که سی و شش سال از آن حادثه تاریخی و جاودانه می‌گذرد، مردم غیور و ولایتمدار ایران اسلامی همانند کوهی استوار و باصلابت، در پیروی از ولی امر زمان خود، در برابر همه ناملایمات و فشارهای بین‌المللی ایستاده‌اند و در راستای تحقق اهداف و آرمان‌های امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی از هیچ ایثار و گذشتی دریغ نمی‌ورزند و با بصیرتی مثال زدنی، تفکری روشن و اراده‌ای پولادین، به میثاق خود با آرمان‌های والای نظام اسلامی پایبند و استوارند .


اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره حضرت امام راحل و همه شهدای سرافراز میهن عزیزمان، دهه مبارک فجر را به محضر همه اساتید، کارکنان و دانشجویان عزیز تبریک عرض می نمایم و همه اقشارمختلف ودلسوزان ایران اسلامی را به حضور پرشور در مراسم جشن های دهه فجر انقلاب اسلامی، بخصوص راهپیمایی عظیم ۲۲ بهمن، دعوت می نمایم. در این روز مبارک دست در دست آحاد ملت، تحت رهبری حضرت آیت ا خامنه ای حماسه ای دیگر را در برابر دشمنان اسلام و قران رقم زده و در پاسداری از آرمانهای بزرگ امام عزیز و خون پاک و مطهر شهیدان از بذل هیچ چیز دریغ نخواهیم ورزید و با توکل به خداوند متعال، پرچم خونرنگ این نظام مقدس را به صاحب اصلی اش حضرت بقیه ا اعظم (عج) خواهیم سپرد .

                                                                                                                                           دکتـر مجتبـی عبـاسیـان

                                    رئیس دانشگاه بناب 

  • نوشته شده
  • در يکشنبه 12 بهمن 1393
  • ساعت 08
  • توسط مدير سايت روابط عمومی دانشگاه
  • تعداد بازدید 1289
نظرات شما
captcha refresh