Logo
تاریخ : چهارشنبه 12 شهريور 1393
کد 425

دومين همایش دانشجویان بنابی داخل و خارج کشور در دانشگاه بناب برگزار شد

دومين همایش دانشجویان بنابی داخل و خارج کشور در دانشگاه بناب برگزار شد

دومين همایش دانشجویان بنابی داخل و خارج کشور با حضور جناب آقای دکتر وطنی معاون پژوهشی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، رئیس بنیاد ملی نخبگاه استان آذربایجانشرقی، نماینده محترم شهرستان در مجلس شورای اسلامی، ‌فرماندار، شهردار، روسای دانشگاههای شهرستان، و مدیریت محترم آموزش و پرورش امروز در دانشگاه بناب برگزار شد .

در اين همايش كه با حضور بيش از 300 نفر از اساتید، دانشجویان و فرهيختگان شهرستان در آمفی تئاتر علامه طباطبایی دانشگاه بناب برگزار شد

درابتداي اين همايش آقای دکتر مصطفی خجسته نژند ریس مرکز رشد شهرستان بناب و دبير اجرایی همايش ضمن خوشامد گويي به حضار به ارائه گزارش پیرامون برگزاری همایش پرداخت .

در ادامه مراسم ریاست محترم دانشگاه آقای دکتر مجتبی عباسیان ضمن خوشامدگویی به مسئولین و مدعوین،‌به تاریخچه تاسیس دانشگاه بناب پرداخت در ادامه افزود که هدف اصلی دانشگاه بناب ایجاد رقابت با دانشگاههای بزرگ کشور می باشد .

فرماندار بناب با بیان اینکه ۱۰ درصد جمعیت این شهرستان را دانشجویان تشکیل می‌دهند، گفت: شهرستان بناب از لحاظ تولید علم و فناوری و صادرات رتبه دوم استان آذربایجان شرقی را داراست .

ولی‌الله فرج‌اللهی عصر امروز در دومین همایش دانشجویان بنابی داخل و خارج از کشور در دانشگاه بناب برگزاری چنین همایش‌هایی را برای توسعه شهرستان مؤثر دانست و اظهار کرد: بناب با داشتن بیش از ۱۱ هزار دانشجو و حدود یک هزار طلبه ۱۰ درصد جمعیت آن را دانشجویان تشکیل می‌دهند .










  • نوشته شده
  • در چهارشنبه 12 شهريور 1393
  • ساعت 09
  • توسط A. Esmaeelzadeh
  • تعداد بازدید 2442
نظرات شما
captcha refresh