Logo
تاریخ : چهارشنبه 28 خرداد 1393
کد 404

مراسم تجلیل از برگزیدگان چهارمین دوره جشنواره جابربن حیان اداره آموزش و پرورش شهرستان بناب برگزار گردید

مراسم تجلیل از برگزیدگان چهارمین دوره جشنواره جابربن حیان اداره آموزش و پرورش شهرستان بناب در مورخ 27/3/93 و با حضور رئیس محترم دانشگاه بناب و دانشگاه آزاد بناب، معاون محترم آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان، فرماندارمحترم، شهردار محترم و اعضای محترم شورای شهر و سایر مسئولین شهرستان در محل سالن آمفی تئاتر دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه بناب برگزار گردید.
ریاست محترم دانشگاه بناب در این مراسم ضمن خوشآمدگویی به حاضرین جلسه، مهمترین رکن در تربیت اسلامی را معلم دانستند و افزودند: خطیرترین وظیفه در جامعه بر عهده آموزش و پرورش می باشد و بخصوص امسال که به نام اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نامگذاری شده است، این وظیفه بیش از پیش سنگین تر می باشد. درکنار معلم محبوب است که دانش آموزان شروع به بروز خلاقیت می کنند.
دکتر عباسیان در ادامه به شخصیت برجسته جابربن حیان نیز اشاره داشتند که اولین مسلمانی می باشد که شایسته کسب عنوان پدر شیمی می باشد و از شاگردان امام جعفر صادق(ع) می باشد. گفتنی است که دکتر عباسیان خود نیز از دانش آموختگان و نخبگان رشته شیمی می باشند که در جشنواره بین المللی خوارزمی حائز رتبه برتر علمی شده اند.
رئیس دانشگاه بناب در خاتمه، ضمن قدردانی از برگزار گنندگان این مراسم، عزم دانشگاه بناب در حمایت از نخبگان شهرستان را جدی عنوان کردند و افزودند: دانشگاه بناب از در اختیار گذاشتن هرگونه فضای آموزشی، پژوهشی و آزمایشگاهی به نخبگان دریغ نخواهد کرد.














منبع خبر: روابط عمومی دانشگاه بناب
  • نوشته شده
  • در چهارشنبه 28 خرداد 1393
  • ساعت 19
  • توسط A. Esmaeelzadeh
  • تعداد بازدید 1967
نظرات شما
captcha refresh