Logo
تاریخ : شنبه 13 ارديبهشت 1393
کد 377

آیین تجلیل از مقام شامخ استاد در دانشگاه بناب برگزار گردید

آیین تجلیل از مقام شامخ معلم در روز شنبه مورخ 93/2/13 در محل سالن کنفرانس حوزه ریاست دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه بناب با حضور اساتید دانشگاه برگزار گردید. در این مراسم، ریاست محترم دانشگاه جناب آقای دکتر مجتبی عباسیان ضمن تبریک این روز به اساتید دانشگاه و آرزوی توفیق و سلامتی برای تمامی ایشان، لوح تقدیری به رسم یادبود به ایشان اهدا نمودند.

در لوح تقدیر ایشان آمده است:
                                                                               بسم الله الرحمن الرحیم
                                            «یرفع الله الذین آمنوا منکم والذین اوتوا العلم درجات والله بما تعملون خبیر»
                                                                                                       « آیه  11 سوره مجادله»

استاد فرهیخته ......................
    تعليم و تعلم از شئون الهي است و خداوند، اين موهبت را به پيامبران و اولياي پاك خويش ارزاني كرد تا مسير هدايت را به بشر بياموزند و چنين شد كه تعليم و تعلم به صورت سنت حسنه آفرينش درآمد. انسان نيز با پذيرش اين مسئوليت، نام خويش را در اين گروه و در قالب واژه مقدس «معلم» ثبت كرده است .

همه ی پیشرفت های معنوی و مادی بشر ریشه در تربیت افراد دارد که از منبع زلال ایمان، معرفت، تعهد و ایثار معلم سیراب می شوند . از این منظر کشور وامدار همه ی استادانی است که بحق چراغ هدایت بشریت را به تاسی از پیامبر اعظم ( ص ) روشن و فروزان نگاه داشته اند .

ضمن گرامیداشت سالگرد شهادت فیلسوف عالی مقام، استاد شهید مطهری و تبریک هفته تجلیل از مقام شامخ معلم،  به این وسیله از زحمات جناب  عالی در پیشبرد اهداف وپیگیری امور آموزشی و پژوهشی دانشگاه بناب تقدیر وتشکر می نماییم وامید آن داریم که  درسایه ی الطاف الهی همواره در سنگر خدمت به این مرزو بوم وآینده سازان میهن عزیزمان استوار  و سرافراز بمانید .

                                                                                                               با آرزوی توفیقات الهی                                                                                                                       دکتر مجتبی عباسیان
                                                                                                                رئیس دانشگاه بناب






  • نوشته شده
  • در شنبه 13 ارديبهشت 1393
  • ساعت 16
  • توسط A. Esmaeelzadeh
  • تعداد بازدید 1291
نظرات شما
captcha refresh