Logo
تاریخ : شنبه 9 فروردين 1393
کد 361

رئیس محترم دانشگاه بناب از شروع اجرای پروژه های عمرانی دانشگاه در سال جدید خبرداد:

دکتر حقیقت دوست بناب رئیس محترم دانشگاه بناب ضمن تبریک طلیعه طبیعت همراه با عطر فاطمی،  از شروع اجرای پروژه های جدید دانشگاه در سال 1393 خبر دادند. ایشان افزودند در نتیجه تلاش های همکاران پرتلاش اینجانب در بخش های مختلف دانشگاه بخصوص دفتر فنی و اداره بودجه و تشکیلات و معاونت دانشجویی و تربیت بدنی، در سال جدید دانشگاه بناب موفق به اخذ مجوز ساخت فضاهای ورزشی و آموزشی، پژوهشی  به میزان 17،500 متر مربع شد که این رقم بیش از فضاهای موجود دانشگاه می باشد. اخذ مجوز ساخت سالن ورزشی به میزان 1500 متر مربع به مبلغ 700 میلیون تومان و ساخت ساختمان آزمایشگاهها و کارگاه های و دانشکده هنرو معماری به میزان 15،000 متر مربع با اعتبار15 میلیارد تومان از جمله پروژه هایی است که دانشگاه بناب موفق شده در سال  92 در معاونت راهبردی و برنامه ریزی ریاست محترم جمهوری و وزارت محترم علوم تحقیقات و فنآوری  به تصویب برساند.

این درحالی است که دانشگاه بناب پروژه های مسجد دانشگاه، کتابخانه دانشگاه و ساختمان کلاس ها که جمعا بیش از 4000 مترمربع می باشند را بصورت مصوب دارد.

وی همچنین اظهار داشتند: دو پروژه جدید اخیر بخصوص پروژه 15 هزارمتری دانشکده هنر و معماری با اعتبار بیش از 15 میلیارد تومان ، تنها پروژه ای است که با متراژ بالا در استان به تصویب می رسد و این نشانگر تلاش شبانه روزی همکاران اینجانب در بخش های مختلف دانشگاه می باشد. وی همچنین از تلاش وزیر محترم علوم، تحقیقات و فنآوری در ماه ها آخر سال برای تخصیص خوب بودجه دانشگاه ها تقدیر و تشکر کرد و تخصیص 100% بودجه دانشگاه بناب در سال 92 در سایه پیگیری های وزیر محترم و عنایت معاونت راهبردی و برنامه ریزی ریاست محترم جمهوری و همچنین تلاش هایهمکاران اداره بودجه و تشکیلات و امور مالی دانست.

در نهایت با توجه به حل مشکل زمین دانشگاه که در سایه پیگیرهای بیش از دوساله مسئولین دانشگاه و شهرستان به نتیجه رسیده است، ایشان از آغاز عملیات اجرای پروژه های دانشگاه در سال 93 خبر دادند.

  • نوشته شده
  • در شنبه 9 فروردين 1393
  • ساعت 19
  • توسط A. Esmaeelzadeh
  • تعداد بازدید 1441
نظرات شما
captcha refresh