Logo
تاریخ : دوشنبه 9 مهر 1403
کد 1739

پیام تبریک

پیام تبریک رئیس دانشگاه بناب به استاندار جدید آذربایجان شرقی

دکتر محتبی عباسیان رئیس دانشگاه بناب پیام تبریکی در پی انتصاب استاندار جدید آذربایجان‌شرقی صادر کرد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه بناب؛ دکتر محتبی عباسیان رئیس دانشگاه بناب پیام تبریکی در پی انتصاب استاندار جدید آذربایجان شرقی صادر کرد.

متن پیام به این شرح است:

استاد فرهیخته و دانشمند جناب آقای دکتر بهرام سرمست
استاندار محترم آذربایجان‌شرقی
با سلام و احترام
انتصاب شایسته حضرتعالی به عنوان استاندار و عالی ترین مقام دولت وفاق ملی در استان آذربایجان‌شرقی، قطب صنعتی و علمی کشور را صمیمانه تبریک عرض می نمایم.
بی تردید سوابق و تجارب ارزنده و درخشان مدیریتی حضرتعالی، در کنار فرزانگی و فرهیختگی و پاک دستی و خودساختگی تان سر منشاء برکات، رشد فزاینده، توسعه پایدار، پیشرفت‌های علمی و آبادانی همه جانبه این خطه از سرزمین پهناور ایران عزیزمان خواهد بود.
دانشگاه های استان آذربایجان شرقی افتخار می کنند که در برهه کنونی، چهره دانشگاهی که همواره و در همه مناصب و مسئولیت های خود نگاه علمی به مسائل خرد و کلان جامعه داشته است، سکاندار اجرایی آن می شود و اطمینان داریم اقدامات ماندگاری در طی مدیریت و مسئولیت حضرتعالی در استان پرافتخارمان به ثمر خواهد نشست.
دانشگاهیان دانشگاه بناب نیز در کنار همه دانشگاهیان فرهیخته استان آذربایجان شرقی آمادگی خود را برای تداوم پیشبرد اهداف دولت وفاق ملی در حوزهٔ علم و فناوری و توسعه اقتصاد مبتنی بر دانش بنیان اعلام نموده و امیدواریم بتوانیم در اجرای منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی برای تحقق دانشگاه حکمت بنیان و جامعه محور، گام‌های مفید و بلندی را برداریم. از خداوند سرشار از زیبایی و مهربانی، بهترین عملکردها و کارکردها را برای جنابعالی و همه خادمین صادق نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواهانیم.

با احترام
مجتبی عباسیان
 رئیس دانشگاه بناب
9 مهرماه 1403
پایان خبر/
  • نوشته شده
  • در دوشنبه 9 مهر 1403
  • ساعت 06
  • توسط کاربر سایت اداره روابط عمومی
  • تعداد بازدید 165
نظرات شما
captcha refresh