Logo
تاریخ : شنبه 20 مرداد 1403
کد 1725

جلسه تقدیر

نشست رئیس دانشگاه بناب با اصحاب رسانه بمناسبت روز خبرنگار

دکتر مجتبی عباسیان، رئیس دانشگاه بناب در نشست صمیمی با اصحاب رسانه شهرستان بناب از زحمات فراوان و شبانه روزی خبرنگاران پرتلاش، مخصوصا در عرصه علم وپژوهش تشکر و قدردانی کرد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه بناب؛ دکتر مجتبی عباسیان، رئیس دانشگاه بناب 20 مرداد 1403 در نشست صمیمی با اصحاب رسانه شهرستان بناب از زحمات فراوان و شبانه روزی خبرنگاران پرتلاش، مخصوصا در عرصه علم وپژوهش تشکر و قدردانی کرد.

دکتر عباسیان در ابتدای جلسه ضمن خوش آمد گویی به خبرنگاران فعال شهرستان، 17 مرداد سالروز شهادت خبرنگار شهید محمود صارمی را گرامی داشت و از زحمات بی وقفه و جهادی خبرنگاران شهرستان تقدیر و تشکر نمود، سپس گزارشی از عملکرد و فعالیت های در حال انجام دانشگاه را برای حاضرین بیان نمود و برخی از اصحاب رسانه نیز نقطه و نظرات خود را در خصوص مسائل دانشگاهی بیان نمودند که به علت ضیق وقت قرار بر این شد که به زودی یک نشست خبری با حضور ریاست دانشگاه بناب برگزار شود.

حجت الاسلام و المسلمین سید یوسف جابری بنابی مهمان وسخنران ویژه جلسه بود که از ایشان به پاس عمری دلسوزی و فعالیت های علمی و فرهنگی در حوزه مسائل دانشگاهی با اهداء لوحی تجلیل به عمل آمد.

همچننین در پایان این رویداد ریاست و هیات رئیسه دانشگاه بناب با اهداء لوح یادبود از زحمات و تلاش های خبرنگاران حاضر در جلسه تشکر و قدردانی به عمل آوردند.

گزارش تصویری:


 
  • نوشته شده
  • در شنبه 20 مرداد 1403
  • ساعت 20
  • توسط کاربر سایت اداره روابط عمومی
  • تعداد بازدید 68
نظرات شما
captcha refresh