Logo
تاریخ : شنبه 16 تير 1403
کد 1712

پیام تبریک

پیام تبریک رئیس دانشگاه بناب در پی انتخاب دکتر مسعود پزشکیان به عنوان رئیس جمهور

دکتر مجتبی عباسیان، رئیس دانشگاه بناب در پیامی حضور پرشور مردم در پای صندوق های رای و انتخاب شایسته دکتر مسعود پزشکیان را به عنوان رئیس جمهور ایران اسلامی تبریک گفت.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه بناب؛ دکتر مجتبی عباسیان، رئیس دانشگاه بناب در پیامی حضور پر شور مردم در پای صندو ق های رای و انتخاب شایسته دکتر مسعود پزشکیان را به عنوان رئیس جمهور ایران اسلامی تبریک گفت.

متن پیام به این شرح است:

 بسم الله الرحمن الرحیم

خدایا خداوندا از سجده کردن شرمساریم و سر از سجده برداشتن شرمسارتر.
15 تیر 1403 در تاریخ ملت سرافراز ایران جاودانه گردید. اراده های بر خاسته از اقیانوس بی کران ملت سرافراز و سربلند ایران به خروش آمدند و درسی ماندگار به تمام دشمنان این مرز و بوم دادند. درس وحدت و یکدلی، اقتدار و افتخاری که در لوای کاردانی و تدبیرهای بی نظیر رهبر عظیم الشان کشور عزیزمان حاصل گردید.
حضور پر شور، پرشعور و حماسی در پای صندوق های رای ، ضمن ادای تکلیف دینی ، ملی، جلوه های زیبا و بیادماندنی دیگری از حماسه، وحدت و همبستگی را خلق کرد و اوج پایبندی و وفاداری یک ملت به نظام و آرمان های مقدس انقلاب اسلامی را مقابل دیدگان جهانیان جلوه گر ساخت.
اینجانب به نمایندگی از خانواده بزرگ دانشگاه بناب و آموزش عالی شهرستان بناب، در برابر عظمت و هوشمندی دانشگاهیان شریف که حماسه ای سترگ و بی بدیل به همراه ملت عزیزمان خلق کردند، سر تعظیم فرود می آورم که با حضور گسترده خود، بدخواهان این مرز و بوم را نا امید و دوستان این ملت بزرگ را خوشحال کردند.
انتخابات تمام شد و الان زمان  وحدت و همدلی ملی است. زمان کار و تلاش بیشتر و بیشتر است. شهیدوار باید گام در راهی نهاد که مسیر خادمین خدمت شهیدانی همچون رجائی، باهنر، بهشتی، رئیسی، آل هاشم ، سلیمانی و هزاران شهید وطن دیگر است.
به رئیس جمهور مردمی، صادق، سلیم النفس و منتخب مان جناب آقای دکتر پزشکیان که توانستند اعتماد میلیونی مردمان پاک نهادمان را جلب نمایند، صمیمانه تبریک و شاد باش عرض می کنیم و برای مسئولیت بسیار خطیر و حساس شان در این برهه حساس، بهترین عملکرد و بهترین عاقبت بخیری را خواهانیم. از خداوند سرشار از زیبائی و مهربانی مان بهترین ها را برای فرزندان عزیزمان و برای ایران همیشه سرافراز و سربلندمان مسئلت داریم.

مجتبی عباسیان رئیس دانشگاه بناب
16 تیر 1403

پایان پیام/
  • نوشته شده
  • در شنبه 16 تير 1403
  • ساعت 16
  • توسط کاربر سایت اداره روابط عمومی
  • تعداد بازدید 153
نظرات شما
captcha refresh