Logo
تاریخ : يکشنبه 6 خرداد 1403
کد 1696

میثاق با شهدا

آیین میثاق با شهدای خدمت در دانشگاه بناب برگزار شد

دانشگاهیان دانشگاه بناب طی مراسمی که در حسینیه ولایت دانشگاه برگزار شد با قرائت میثاق نامه ی با شهدای خدمت عهد و پیمان بستند که راه و منش آنان را الگوی خود قرار داده و در خدمت به هم میهنان در سنگر علم ودانش کوتاهی ننمایند.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه بناب؛ دانشگاهیان دانشگاه بناب طی مراسمی که شنبه 5 خرداد در حسینیه ولایت دانشگاه برگزار شد با قرائت میثاق نامه ی با شهدای خدمت عهد و پیمان بستند که راه و منش آنان را الگوی خود قرار داده و در خدمت به هم میهنان در سنگر علم ودانش کوتاهی ننمایند.
 

متن میثاق نامه به این شرح است:

" بسم رب الشهدا و الصدیقین "
 
هر چه امروز کشور ما دارد و هر چه در آینده بدست بیاورد به برکت خون این جوانان شهید است . مقام معظم رهبری (مدظله العالی )
با سلام و صلوات بر حضرت ختمی مرتبت ، محمد مصطفی (ص) و آل مطهرش ، ضمن تسلیت شهادت پرافتخار شهدای سرافراز خدمت ، رئیس جمهور عزیز و مردمی ، شهید جمهور مظلوم و گمنام ، شهید دکتر رئیسی که به تعبیر امام خامنه ای عزیز  خستگی نمی شناخت ، امام جمعه ی محبوب تبریز، شهید آل هاشم که امام هر روز هفته ی مردم تبریز بود .
وزیر پرتلاش امور خارجه ، شهید دکتر امیر عبدالهیان که صدای کودکان غزه بود و مالک دل های آذربایجان ، شهید دکتر رحمتی عزیز که خدمت به مردم را فضیلت می دانست ، ما دانشگاهیان دانشگاه بناب با نثار احترام و ارادت خالصانه ، در مقابل خادمان دیرینه و نیکوکاری که با ایثار جان های گرانبها ، در مسیر خدمت به مردم و کشور ، پایداری و آرامش جامعه را ایجاد نموده اند ، سر تعظیم فرود می آوریم .
بر خود لازم و واجب می دانیم به احترام و قدردانی از شهدای خدمت و خانواده هایشان در ادامه ی راه این شهدای بزرگوار از هیچ تلاش و کوششی فروگذار نباشیم و زندگی و کارمان را بر مبنای خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و در راه اعتلای هر چه بیشتر این مرز و بوم و در راه خدمت به تک به تک مسلمین جهان پیش ببریم . بهایی که شهدای خدمت برای سربلندی ایران عزیز پرداختند نثار جان بود ، ما نیز عهد می بندیم تا آخرین قطره ی خون حامی نظام ، انقلاب ، شهدا و مردم عزیز باشیم .
شهدای بزرگوار خدمت همواره اسوه ای ارزشمند از ولایتمداری و وفای به عهد بودند ، ما نیز به تاسی این شهیدان خدمت که هر یک محبوب میلیون ها آزاده در جهان گشتند ، میثاق می بندیم که مطیع اوامر ولی و مقتدایمان، و همیشه گوش به فرمان امام خامنه ای عزیز باشیم .
پیمان می بندیم در ارتقای سطح علم و آموزش کشور عزیزمان ایران دست در دست هم داده و مایه ی سر افرازی رهبر عزیز و فرزانه ، شهدای گرانقدر و مردم فهیم ایران اسلامی گردیم .
 
 
       اساتید ، کارکنان و دانشجویان دانشگاه بناب
                     5 خرداد1403  

گزارش تصویری:



  
  • نوشته شده
  • در يکشنبه 6 خرداد 1403
  • ساعت 19
  • توسط کاربر سایت اداره روابط عمومی
  • تعداد بازدید 189
نظرات شما
captcha refresh