Logo
تاریخ : دوشنبه 1 خرداد 1402
کد 1502

یک خبر خوش برای دانشجویان؛

افتتاح سایت اینترنت و کیوسک های هوشمند اطلاع رسانی

سایت اینترنت و کیوسک های هوشمند اطلاع رسانی با حضور هیات رئیسه دانشگاه افتتاح شد و در اختیار تمام دانشجویان عزیز قرار گرفت.
با توجه به از کار افتادن اکثریت سیستم‌های موجود در سایت اینترنت دانشگاه، از طرفی بلا استفاده ماندن سایت اینترنت در زمان کرونا، سایت اینترنت دانشگاه با خرید سیستم های به روز، با قابلیت بالا و بازآرایی برخی سیستم‌های قدیمی و تهیه ۲۹ میز کامپیوتر و صندلی تجهیز و با انتقال آزمایشگاه ریاضی (سایت پروژه سابق) به طبقه همکف دانشکده فنی و مهندسی راه اندازی شد.
 
از طرفی با توجه به دغدغه دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه مبنی بر اختصاص مکانی به فعالیت آنها مخصوصاً کار با لپ تاپ شخصی، تعداد ۵ میز مجهز در سایت اینترنت برای بهره برداری این قبیل از دانشجویان مهیا شد.
 
هم‌چنین با توجه به افزایش تبادلات اینترنتی و برخط و به منظور دسترسی سریع و آسان دانشجویان عزیز به سامانه‌ها و پرتال‌های دانشگاه و نیز سایر پرتال‌های ضروری با مصوبه شورای فناوری ارتباطات و اطلاعات (فاوا) و به همت ریاست اداره انفورماتیک دانشگاه ۳ کیوسک هوشمند اطلاع رسانی با دسترسی های بالا خریداری و در محل طبقه همکف دانشکده فنی و مهندسی، همکف و طبقه اول دانشکده علوم پایه نصب و راه اندازی گردید. خرید و راه اندازی این کیوسک های هوشمند به منظور رفاه بیشتر دانشجویان انجام شده که این امیدواری هست که با استفاده صحیح و بهینه از آنها امکان استفاده پایدار و دائمی برای عموم دانشجویان فراهم گردد.
 
شایان ذکر است سایت اینترنت دانشگاه و نیز کیوسک‌های هوشمند روز شنبه ۳۰ اردیبهشت ماه توسط ریاست محترم دانشگاه و با حضور اعضای محترم هیات رئیسه دانشگاه افتتاح گردید.
  • نوشته شده
  • در دوشنبه 1 خرداد 1402
  • ساعت 21
  • توسط کاربر سایت اداره روابط عمومی
  • تعداد بازدید 151
نظرات شما
captcha refresh