Logo
تاریخ : چهارشنبه 20 ارديبهشت 1402
کد 1494

به همت مرکز رشد شهرستان بناب؛

همایش بزرگ صاحبان ایده و فن در دانشگاه بناب برگزار شد

به همت مرکز رشد شهرستان بناب، همایش بزرگ صاحبان ایده و فناوری در دانشگاه بناب برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه بناب؛ همایش بزرگ مرکز رشد شهرستان بناب با حضور صاحبان ایده و فناوران شهرستان در دانشگاه بناب برگزار شد.

دکتر مجتبی عباسیان، رئیس دانشگاه بناب در جمع صاحبان ایده و فناوران شهرستان بناب راه حل برون رفت بسیاری از مشکلات در عرصه تولید و اقتصاد کشور را شرکت های کوچک فناور و دانش بنیان عنوان کرد و گفت: شرکت های فناور و دانش بنیان حلقه مفقوده صنعت و دانشگاه هستند و باید این دو بال نیرومند نظام به شرکتهای فناور و دانش بنیاد توجه بیشتری داشته باشند.

رئیس دانشگاه بناب با اشاره به ظرفیت های بالای دانشگاه های بناب و صنایع این شهرستان گفت: با ارتباط صحیح و اعتماد متقابل دانشگاهها و صنایع مستقر در شهرستان میتواند مشکلات اساسی فناوری و همچنین مشکلات زیست محیطی حاصل از فعالیت برخی صنایع رفع شود و دانشگاه بناب بعنوان یکی از شش دانشگاه دولتی استان به جهت ایفای نقش خود در قالب جامعه محوری در تلاش است تا در حل بسیاری از مشکلات زیست محیطی و کمک به صنایع مستقر در منطقه گام هایی اساسی بردارد.

وی در ادامه مرکز رشد شهرستان بناب را یکی از مراکز فعال و پویا دانست و گفت: در حد توان امکانات مورد نیاز و نیروی انسانی مرکز رشد بناب را تامین کرده ایم و خواستار توجه بیشتر مسئولین شهرستان و صنایع بزرگ به ظرفیت های فناوران توانمند هستم.

در این همایش که باحضور دانشجویان، اساتید و فناوران شهرستان بناب برگزار شد، سخنران مدعو به تشریح اقتصاد دانش بنیان، چالش های پیش روی صنایع، راه حل های شرکت های کوچک و فناور و راهکارهای برون رفت جامعه از مشکلات تولیدی و اقتصادی تشریح شد.

در پایان همایش از فناوران برتر شهرستان بناب با هدای لوحی  تقدیر بعمل آمد.

این گزارش می افزاید؛ مرکز رشد شهرستان بناب با حمایت دانشگاه بناب از سال ۹۵ تاسیس و هم اکنون با ۵۲ شرکت فناور در حال فعالیت است.

گزارش تصویری؛ 

  • نوشته شده
  • در چهارشنبه 20 ارديبهشت 1402
  • ساعت 13
  • توسط کاربر سایت اداره روابط عمومی
  • تعداد بازدید 214
نظرات شما
captcha refresh