Logo
تاریخ : دوشنبه 19 دي 1401
کد 1467

پیام ریاست؛

پیام رئیس دانشگاه بناب دکتر مجتبی عباسیان در محکومیت اقدام وقیحانه نشریه هتاک شارلی ابدو

دکتر مجتبی عباسیان، رئیس دانشگاه بناب در واکنش به اقدام وقیحانه نشریه هتاک شارلی ابدو پیامی صادر کرد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه بناب در متن پیام آمده است: 
 
بسمه تعالی 
«يُرِيدُونَ لِيُطْفِؤُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ كَرِهَ الْكَافِرُونَ» 
 
اقدام موهن نشریه هتاک شارلی ابدو در توهین به امام و رهبر مستضعفان جهان، بار دیگر باعث خشم و غضب دوستداران انقلاب اسلامی، مسلمانان، شیعیان جهان و افکار عمومی کشورمان گرديد. 
 
بی تردید اقدامات موهن سابق این نشریه هتاک به ساحت نورانی و مقدس قرآن کریم و پیامبر اعظم (ص) و اخیراً هم به جایگاه مرجعیت و رهبری شیعه با هدایت اربابان مستکبر غربی و بالاخص صهیونیستی‌شان بوده است، ولی باید بدانند که با توهین و جسارت به بزرگان دین، ملت‌ها را بیدارتر و متحدتر و در راه مبارزه با استکبار مصمم‌تر خواهند کرد. 
 
این حلقه نامبارک آمریکايي، صعودی و صهیونیستی و نوکرانشان از یک طرف از تروریست‌ها در جهان و در خاور میانه حمایت می‌کنند و از طرف دیگر این اقدام ناشایست و غیر اخلاقی و موهن را انجام می‌دهند كه بيانگر عجز و ناتواني‌شان در رويارويي عيني و علني مي‌باشد. 
 
اینجانب به نمایندگی از طرف خانواده بزرگ دانشگاه بناب، ضمن ابراز تاسف از این اقدام غیرانسانی، توهین به ولی امر مسلمین جهان، حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) را محکوم کرده و انزجار خود را از مرتکبین این عمل غیر انسانی ابراز داشته و هم‌صدا با تمامی مسلمانان و ملت آزاده جهان، از سازمانهای بین المللی جهان اسلام می‌خواهم که با برخورد قاطع و محکم و همه جانبه با حامیان این اقدام از تکرار این گونه رفتارهای ناشایست جلوگیری کنند.
 
وَمَكَروا وَمَكَرَ اللَّهُ ۖ وَاللَّهُ خَيرُ الماكِرينَ - و آنها نقشه کشیدند؛ و خداوند (بر حفظ او و آیینش،) چاره‌جویی کرد؛ و خداوند، بهترین چاره‌جویان است.
 
۱۸ دی ماه ۱۴۰۱ – مجتبی عباسیان
  • نوشته شده
  • در دوشنبه 19 دي 1401
  • ساعت 14
  • توسط کاربر سایت اداره روابط عمومی
  • تعداد بازدید 348
نظرات شما
captcha refresh