Logo
تاریخ : جمعه 6 آبان 1401
کد 1442

بیانیه؛

بیانیه دانشگاه بناب در محکومیت حمله تروریستی به حرم مطهر شاهچراغ(ع)

به گزارش روابط عمومی دانشگاه بناب، خانواده بزرگ دانشگاه بناب در محکومیت حمله تروریستی به حرم مطهر شاهچراغ(ع) و شهادت تعدادی از هموطنان عزیز، پیامی صادر کرد؛ در متن پیام آمده است:
«بسم الله قاصم الجبارین»
 
وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِينَ قُتِلُوا فِي سَبِيلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْيَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ يُرْزَقُونَ ﴿آل عمران۱۶۹﴾
 
جنایت شقاوت‌آمیز تروریستهای کوردل و دشمنان قسم‌خورده اسلام و ایران و شهادت زائران و مجاوران حرم حضرت احمدبن موسی(ع) دل هر انسان آزاده‌ای را به درد آورد.
 
عملیاتهای کور تروریستهای ایادی غرب و جسارت به بارگاههای مقدس ائمه‌ی اطهار علیهم السلام در طی سالهای گذشته نه تنها عشق و ارادت مردم به ائمه‌ی معصومین و خاندان پاکشان را کم نکرده بلکه بر تعداد زائران و ارادتمندان به این خاندان افزوده است.
 
لازم است بدانیم که این جنایت شقاوت‌آمیز و تروریستی بر موج اغتشاشات سوار بود و بر همگان ثابت شد که طیف وسیع دشمنان داخلی و خارجی از قبیل شیطان بزرگ آمریکا، انگلیس و داعش تمام توان خود را برای از بین بردن ایران و انقلاب اسلامی بکار گرفته است.
 
خانواده بزرگ دانشگاه بناب ضمن محکومیت این حادثه شنیع و تروریستی، به خانواده‌های عزادار شهدای شاهچراغ تسلیت عرض نموده و شفای عاجل مجروحان را از ایزد باریتعالی مسئلت دارد و همچنین مجازات سریع عاملین و آمرین این جنایت هولناک را از مسئولین امر خواستار است.
  • نوشته شده
  • در جمعه 6 آبان 1401
  • ساعت 12
  • توسط کاربر سایت اداره روابط عمومی
  • تعداد بازدید 272
نظرات شما
captcha refresh