Logo
تاریخ : سه شنبه 1 شهريور 1401
کد 1426

در آستانه‌ی هفته‌ی دولت؛

دکتر مجتبی عباسیان، رئیس دانشگاه بناب پیامی صادر کرد

رئیس دانشگاه بناب به مناسبت هفته دولت پیامی صادر کرد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه بناب، در متن پیام آمده‌است؛ هفته دولت، یادآور پرکشیدن دو پرستوی سبک‌بال رفته تا افق عرش، رجایی و باهنر است.
 
دو آموزگار وارسته که پیشه‌شان انسانیت و خلوص بود؛ به راستی که شهیدان گرانقدر این روز، اسطوره کامل خویشتن‌سوزی و اخلاص بودند؛دیدبان تیز بین کشتی انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) در تبیین شخصیت این دو بزرگوار فرمودند: (شهید رجایی و شهید باهنر، دو چهره انقلابی و مومن و خالص بودند و زندگی و شهادتشان درس آموز بود).
 
بنده به نوبه خود به نمایندگی از طرف خانواده بزرگ دانشگاه بناب، این روز همایون را به همه دولتمردان و کارمندان خدوم و متعهد، به ویژه کارمندان و کارگزاران دولت در شهرستان بناب و همچنین کارمندان سختکوش، تلاشگر و خستگی ناپذیر دانشگاه بناب تهنیت و شاد باش عرض می‌کنم.
 
امید است ما دانشگاهیان با اتکال به عنایات و فضل الهی در سایه‌سار انوار قدسی حضرت بقیةالله الاعظم و رهنمودهای مقام عظمای ولایت، حضرت امام خامنه‌ای«مدظله العالی» و تاسی از شعار "دولت مردم" در پیشبرد اهداف دولت مکرم مردمی و انقلابی و نظام مقدس جمهوری اسلامی و حرکت به سوی آینده‌ای امید بخش، موفق و پیروز باشیم.                                                                                          
دکتر مجتبی عباسیان رئیس دانشگاه بناب
  • نوشته شده
  • در سه شنبه 1 شهريور 1401
  • ساعت 14
  • توسط کاربر سایت اداره روابط عمومی
  • تعداد بازدید 142
نظرات شما
captcha refresh