Logo
تاریخ : دوشنبه 11 بهمن 1400
کد 1324

رئیس دانشگاه بناب

بزرگداشت یاد و خاطره شهیدان و استمرار راه آنها وظیفه‌ای ملی و همگانی است

رئیس دانشگاه بناب گفت: بزرگداشت یاد و خاطره شهیدان و استمرار راه آنها وظیفه‌ای ملی و همگانی است



ایسنا/آذربایجان شرقی
رئیس دانشگاه بناب با بیان اینکه خانواده شهدا با صبر و استقامت در فراق فرزندان شهید خود، تجلی بخش گوهر شهادت در جامعه و سرچشمه ایثار و فداکاری هستند، گفت: این عزیزان حق بزرگی بر گردن همه‌ی ما دارند و امروز بزرگداشت یاد و خاطره شهیدان و استمرار راه آنها، وظیفه‌ای ملی و همگانی است.

هیات رئیسه و جمعی از مسئولان دانشگاه بناب در پی درگذشت مرحوم کربلائی «شیخ یداله مختاری» پدر و برادر شهیدان سرافراز «نادرقلی و اباذر مختاری» با خانواده وی دیدار کرده و تسلیت گفتند.

مجتبی عباسیان در این دیدار با بیان اینکه تکریم از خانواده شهیدان، ایثارگران و آزادگان وظیفه‌ای همگانی است، اظهار کرد: دانشگاه بناب همواره در راه خدمت به مردم از هیچ تلاشی فروگذار نکرده و خدمت به جامعه مخصوصاً خانواده.های معظم شهداء و ایثارگران را برای خود افتخار می‌داند.

گفتنی است؛ بسیجی والامقام نادرقلی مختاری با چهارده سال سن کوچک‌ترین رزمنده هشت سال دفاع مقدس، فرزند مرحوم کربلائی یداله مختاری و متولد ۱۳۴۷ در تاریخ ۱۳۶۱/۸/۷ در منطقه سومار به درجه‌ی رفیع شهادت رسید.

 همچنین شهید اباذر مختاری، برادر مرحوم کربلائی یداله مختاری متولد ۱۳۳۱ درتاریخ ۱۳۶۷/۰۷/۱۸ درمنطقه کردستان بوکان به درجه شهادت نائل شد.

انتهای پیام

  • دبیر رباب تیموری




 

  • نوشته شده
  • در دوشنبه 11 بهمن 1400
  • ساعت 16
  • توسط کاربر سایت اداره روابط عمومی -ذاکراحمدزاده
  • تعداد بازدید 109
نظرات شما
captcha refresh