Logo
تاریخ : چهارشنبه 1 شهريور 1402
کد 1530

در آستانه هفته دولت و با حضور معاون اداری مالی وزارت علوم:

دانشکده علوم و فناوری‌های بین رشته‌ای دانشگاه بناب افتتاح شد

معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم به مناسبت فرا رسیدن هفته دولت، دانشکده علوم و فناوری‌های بین رشته‌ای دانشگاه بناب را افتتاح کرد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه بناب، علی خطیبی در این آیین، ضمن تبریک فرا رسیدن هفته‌ی دولت و گرامی‌داشت یاد و خاطره‌ی شهدای دولت، شهیدان باهنر و رجایی گفت: از ابتدای آغاز به کار ماموریت خود در وزارت علوم، اعلام کردم هیچ پروژه عمرانی جدید به استثنای طرح‌های خوابگاه متاهلین کلنگ نمی‌زنیم و طرح‌های نیمه تمام برجای مانده قبلی را تکمیل خواهیم کرد که در همین راستا هم عمل کردیم.
 
وی با قدردانی از تلاش‌های رئیس دانشگاه بناب در تکمیل طرح دانشکده فناوری‌های بین رشته‌ای، ابراز امیدواری کرد، شاهد برکات آن برای جامعه علمی شهرستان بناب و دانشگاهیان منطقه باشیم.
 
معاون اداری مالی و مدیریت منابع وزارت علوم افزود: در این دوره از وزارت علوم، یک دانشمند بین‌المللی سکاندار مدیریت آموزش عالیست که تاکید دارند فعالیت‌های این وزارتخانه باید برای جامعه مفید و در راستای رفع نیازها و مشکلات جامعه باشد.
 
وی افزود: در ایجاد رشته‌های تحصیلی، به تاثیر آن رشته در رفع نیاز جامعه توجه می‌شود و رسالت دانشگاهها را در کنار تربیت متخصص و مرجعیت علمی، پاسخ به نیازهای جامعه می‌دانیم، خطیبی تاکید کرد؛ دانشگاه باید به قدری برای حل مشکلات شهر و استان تلاش کند که فعالیت‌های آن برای مسئولان محلی و مردم ملموس باشد.
 
معاون اداری مالی و مدیریت منابع وزارت علوم تاکید کرد: اگر کشاورزی یا اقتصاد یا صنعت یک شهرستان دچار مشکل است، دانشگاه باید طرح تحقیقاتی تعریف و برای حل آن مشکل راهکار علمی ارائه کند.
 
وی در ادامه به نقش نیروی انسانی متخصص و متعهد به عنوان بالاترین سرمایه دانشگاهها اشاره کرد و گفت: امروز هم همچون ایام گذشته به روسای دانشگاه‌ها تاکید می‌کنم به دغدغه‌های رفاهی و معیشتی اعضای هیات علمی و کارکنان توجه داشته باشید، خطیبی افزود: امروزه شاهد هستیم کشور ما علی‌رغم همه توطئه‌ها روز به روز قوی‌تر و پویاتر ظاهر شده و دشمن، به پیری و زوال نزدیک می‌شود.
 
مشکل مسکن دانشگاهیان حتما مرتفع می‌شود
 
معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت عتف گفت: مشکلات تامین مسکن دانشگاهیان در قالب طرح نهضت ملی مسکن و توافق‌ وزارت علوم با وزارت راه و شهرسازی حتما مرتفع شود و در این راستا با مسئولان ملی، استانی و شهرستانی جلسات متعدد داریم.
 
در ادامه این نشست رئیس و معاونان دانشگاه بناب، گزارشی از اقدامات صورت‌گرفته و مسائل مختلف مبتلابه این دانشگاه را ارائه کردند.

گزارش تصویری؛ 

  • نوشته شده
  • در چهارشنبه 1 شهريور 1402
  • ساعت 11
  • توسط کاربر سایت اداره روابط عمومی
  • تعداد بازدید 726
نظرات شما
captcha refresh