Logo
تاریخ : شنبه 5 مهر 1399
کد 1198

مرکز رشد واحد های فناور شهرستان بناب

برگزاری نخستین رویداد ایده شو مجازی در مرکز رشد بناب

جشنواره ایده های برتر شهرستان بناب برای اولین بار در سطح شهرستان بصورت مجازی برگزار شد.
نخستین رویداد شهرستانی جشنواره ایده های برتر به صورت مجازی با مشارکت پارک علم وفناوری استان آذربایجانشرقی و مرکز رشد واحدهای فناورشهرستان بناب با همراهی اعضای هیأت علمی، افراد خلاق و مبتکر و دانشجویان دانشگاه­ های استان با هدف تامین نیازهای فناورانه برگزار شد.
دکتر مهتدی؛ مدیر مرکز رشد شهرستان بناب اظهار داشت: با توجه به شیوع ویروس کرونا، رویداد جشنواره رشد  این مرکز به صورت آنلاین تحت سامانه مدیریت یادگیری الکترونیکی دانشگاه بناب در تاریخ 30 شهریورماه برگزار شد و دانشجویان و اساتید بصورت آنلاین طرح ها و ایده های فناورانه خود را ارائه دادند.
 دکتر مهتدی افزود: رویداد کارآفرینی  به همت مرکز رشد واحدهای فناور بناب و با  حمایت و همراهی پارک علم وفناوری استان و مدیریت اقماری مراکز رشد استان، باحضور علاقه مندان به حوزه های کارآفرینی و کسب وکار  برگزار گردید.
وی ادامه داد: شیوع بیماری کرونا بسیاری از برنامه‌های شهروندان و کسب‌وکارها را تحت تاثیر قرار داده و بعضاً منجر به تعطیلی آن شده است اما در این میان می توان با استفاده از روشهای مجازی،  فاصله گذاری اجتماعی را رعایت نمود و افراد را به صورت مجازی نزدیک هم قرار داد، ضرورت اجرای پروتکلهای بهداشتی و نگرانی از آغاز موج بعدی شیوع بیماری کرونا باعث شد تا جشنواره ایده های برتر بصورت مجازی  برگزار شود.
مدیر مرکز رشد شهرستان بناب گفت: از آنجایی که برگزاری رویداد های هدفمند می تواند نقش موثری در ارائه طرحهای کاربردی داشته باشد طرح های ارایه شده این جشنواره  بیشتر شامل حوزه های الکترونیک، مکانیک، آی تی، کشاورزی، رباتیک، گردشگری و عمران و معماری ومهندسی پزشکی است و سه طرح برگزیده به انتخاب داوران برنده جوایز نقدی می شوند و جهت حمایت های بعدی به شورای فناوری مرکز رشد بناب معرفی خواهند شد تا از تسهیلات پارک علم و فناوری و مرکز رشد بهره مند شوند.
 
  • نوشته شده
  • در شنبه 5 مهر 1399
  • ساعت 08
  • توسط کاربر سایت اداره روابط عمومی
  • تعداد بازدید 334
نظرات شما
captcha refresh