Logo
تاریخ : پنجشنبه 5 تير 1399
کد 1185

قابل توجه دانشجویان تحصیلات تکمیلی

اطلاعیه معاونت آموزشی و تحصیلات‌تکمیلی در مورد نحوه حضور و فعالیت دانشجویان تحصیلات‌تکمیلی در دانشگاه

به اطلاع می‌رساند که دانشجویان مقاطع کارشناسی‌ارشد و دکتری که نیاز به استفاده از خوابگاه ندارند می‌توانند از اول تیر ماه با رعایت پروتکل 8 ماده­‌ای زیر در دانشگاه حضور یابند و به فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی بپردازند.
برای دانشجویان مقاطع کارشناسی‌ارشد و دکتری که متقاضی سکونت در خوابگاه هستند، امکان سکونت در خوابگاه توسط معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه در حال آماده‌­سازی می­‌باشد. این دانشجویان برای ارائه درخواست سکونت در خوابگاه و دریافت مجوز مربوطه به اطلاعیه­‌های معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه مراجعه کنند.
 
پروتکل 8 ماده‌­ای برای حضور دانشجویان تحصیلات تکمیلی در دانشگاه:
  1. درخواست دانشجو از استاد (استاد راهنمای اول) به صورت الکترونیکی و از طریق ایمیل دانشگاهی استاد راهنما مبنی بر حضور در دانشگاه.
  2. دریافت ایمیل تایید استاد راهنما مبنی بر اینکه برای پیشبرد و انجام پایان­‌نامه/رساله خود در حضور استاد راهنما نیاز به حضور و فعالیت در دانشگاه دارد.
  3. مراجعه دانشجو به سامانه خوداظهاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به آدرس salamat.gov.ir و ثبت‌نام در سامانه مذکور و دریافت تاییده مربوطه.
  4. تکمیل فرم «خوداظهاری فرد جهت بازگشت به کار/تحصیل» (برای دانلود فرم اینجا را کلیک کنید) توسط دانشجو.
  5. دریافت گواهی سلامت از مرکز بهداشت دانشگاه بناب توسط دانشجو.
  6. مراجعه دانشجو به دانشکده جهت تایید مستندات مندرج در بندهای 1 تا 5.
  7. مراجعه دانشجو به دبیرخانه آموزش برای ثبت مستندات مندرج در بندهای 1 تا 6 و ارجاع آنها به استاد راهنمای دانشجو، مدیر گروه، رییس دانشکده، مدیر مرکز بهداشت و مدیر حراست دانشگاه در اتوماسیون اداری دانشگاه.
  8. برای دانشجویانی که نیاز به استفاده از آزمایشگاه‌ها و کارگاه‌ها دارند، مراجعه و هماهنگی دانشجو با استاد راهنما و کارشناس آزمایشگاه/کارگاه جهت تدوین ساعت کاری هفتگی الزامی است (تکمیل فرم حضور در آزمایشگاه‌ها و کارگاه‌ها در آدرس https://centrallab.ubonab.ac.ir/Forms.html). این برنامه توسط استاد راهنما با هماهنگی کارشناس مربوطه (یا مدیر گروه) تنظیم می­شود و باید طوری باشد که تا حد امکان به صورت تک نفره زیر نظر استاد راهنما از فضای آزمایشگاه/کارگاه استفاده شود. در هر بار ورود و فعالیت دانشجو در آزمایشگاه/کارگاه پوشیدن ماسک و دستکش یکبار مصرف و رعایت سایر موارد بهداشتی الزامی است.
  • نوشته شده
  • در پنجشنبه 5 تير 1399
  • ساعت 11
  • توسط مدیر سایت مرکز نظارت و ارزیابی
  • تعداد بازدید 807
نظرات شما
captcha refresh