Logo
تاریخ : جمعه 12 ارديبهشت 1399
کد 1176

به مناسبت فرا رسیدن روز معلم؛

مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه بناب پیامی صادر کرد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه بناب، حجت الاسلام والمسلمین عیسی رنجبر، مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه بناب به مناسبت فرا رسیدن روز معلم پیامی صادر کرد؛ در متن پیام آمده است:
با سمه تعالی
امروز همه باید تکریم به معلمان را، در فضاى فرهنگى جامعه و در ذهن مردم بیش از پیش تشدید کنند.  "مقام معظم رهبری"
سپاس پروردگاری را سزاست که منشاء فضیلت و شایستگی انسان را خرد و دانش قرار داد و بر آدمیان به تعلیم معلمان الهی منت گذاشت.
فرا رسیدن 12اردیبهشت سالروز شهادت استاد شهیدمرتضی مطهری (ره) و آغاز هفته معلم، یادآور جایگاه والای علم و معرفت در تفکر دینی اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و شکوه و عظمت مردان و زنان فرهیخته ای است که در تاریخ پرافتخار این سرزمین در حریم مقدس دانشگاه و مدرسه و فضای آسمانی تعلیم و تربیت زیباترین جلوه های عشق و ایثار را به تصویر کشیده اند.
تعالی، رشد و توسعه هر جامعه در گرو آموزش و پرورش صحیح است. آمیختن علم و عمل و آراستن تحصیل با فضایل اخلاقی و تهذیب میسر نیست مگر به همت استادان و معلمان دانشمند و از خود گذشته، شهید بزرگوار استاد مطهری نمونه کاملی از همه فضایل معلمی و استادی بود. وی کمر همت به پرورش نسلی بست که وارثان انقلابی عمیق و دامنه دار شدند. انقلابی که با نیروی قلم و عقیده به پیروزی رسید و با تکیه بر نیروی دانش و ایمان نسل پرورش یافته به دست معلمان راستین انقلاب همچون استاد مطهری مسیر پرافتخار خود را پیمود و در سایه ولایت، امروز الگویی برای کشورهای مستقل و مقتدر در جهان است.
اینجانب به نوبه ی خود ضمن ارج نهادن به مقام شامخ استاد شهید مرتضی مطهری؛ فرارسیدن هفته معلم را حضور همه معلمان و استادان فرهیخته و فرهنگ آفرین کشورمان خصوصا اساتید بااخلاق ودانشمند دانشگاه بناب صمیمانه ومتواضعانه  تبریک و تهنیت عرض نموده و توفیق روز افزون این عزیزان را از خداوند متعال خواستارم.
 
  • نوشته شده
  • در جمعه 12 ارديبهشت 1399
  • ساعت 13
  • توسط کاربر سایت اداره روابط عمومی
  • تعداد بازدید 557
نظرات شما
captcha refresh