Logo
تاریخ : يکشنبه 4 اسفند 1398
کد 1164

قابل توجه دانشگاهیان عزیز دانشگاه بناب

تعطیلی تمام کلاسهای آموزشی بعلت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا

کلیه کلاسهای آموزشی دانشگاه بناب تا پایان سال بعلت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا تعطیل می باشد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه بناب؛ پیرو مصوبه جلسه روسای دانشگاه های استان در دانشگاه تبریز به منظور پیشگیری و رفع نگرانی های دانشجویان و خانواده های گرامیشان، کلیه فعالیت‌های آموزشی‌ ، کلاسهای درسی دانشگاه های استان تا پایان سال تعطیل است.

با توجه به اعلام نظر تخصصی دانشگاه علوم پزشکی تبریز، در خصوص تعطیلی فعالیت های آموزشی، مقرر شد که تا پایان سال جاری کلیه فعالیت های آموزشی دانشگاه های استان تعطیل شود.

به منظور صیانت از برگزاری کلاس ها مطابق با سرفصل های مصوب، دانشگاه ها طبق مصوبات هیات رئیسه فعالیت های آموزشی را با تمدید تقویم آموزشی و یا در طول ترم بعد از تعطیلات نوروز جبران نمایند.

دانشگاه هایی که امکان برگزاری جلسات دفاع از رساله ها و پایان نامه ها و کلاس های آموزشی به صورت غیر حضوری را دارند می توانند در این زمینه برنامه ریزی نمایند.

با توجه به تعطیلی فعالیت های آموزشی دانشگاه ها امکان استفاده از مرخصی اعضای هیات علمی و غیر هیات علمی بر اساس درخواست آنان تسهیل خواهد شد.

نظر به ضرورت استمرار برخی فعالیت های پژوهشی به ویژه در حوزه تحصیلات تکمیلی، دانشگاه ها بر اساس امکانات و مقتضیات خود اقدامات لازم را انجام دهند.

 
  • نوشته شده
  • در يکشنبه 4 اسفند 1398
  • ساعت 12
  • توسط کاربر سایت اداره روابط عمومی
  • تعداد بازدید 1017
نظرات شما
captcha refresh