Logo
تاریخ : چهارشنبه 15 آبان 1398
کد 1124

در قالب فعالیتهای بین المللی انجام یافت؛

‍ امضاء تفاهم نامه همکاری دانشگاه بناب با دانشگاه گرنوبل فرانسه

دانشگاه بناب به جهت مناسبات علمی و پژوهشی با دانشگاه Universite Grenoble-Alpes فرانسه تفاهم نامه همکاری امضا کرد.

 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه بناب؛ این تفاهم نامه بین دانشگاه Universite Grenoble-Alpes (UGA) کشور فرانسه و دانشگاه بناب برای مدت ۵ سال و تا پایان سال ۲۰۲۵ میلادی انجام یافته است.

گفتنی است، دانشگاه گرونوبل کشور فرانسه بر اساس رتبه‌بندی آموزشی معتبر آکادمی شانگهای جزو ۴ دانشگاه برتر کشور فرانسه و ۱۰۰ دانشگاه برتر جهان در سال ۲۰۱۹ معرفی شده است و همچنین این دانشگاه، دارای ۴۶۰۰۰ دانشجو و حدود ۳۰۰۰ عضو هیئت علمی با ۲۳ دانشکده و موسسه و حدود ۸۲ آزمایشگاه تخصصی می‌باشد.

لازم به ذکر است: این تفاهم‌نامه به امضای دکتر Patrick LEVY رئیس دانشگاه گرونوبل و دکتر حسین پیری رئیس دانشگاه بناب رسیده است.

علیرضا یوسفی عضو هیئت علمی گروه مهندسی شیمی دانشگاه بناب به نمایندگی از طرف دانشگاه بناب مامور به انجام امورات مربوط به انعقاد این تفاهم‌نامه گردیده بود و در جلسه انعقاد تفاهم نامه دکترJerome Gensel مسئول امور بین الملل دانشگاه گرنوبل به ارائه توضیحاتی در مورد دانشگاه گرونوبل و پتانسیل‌های موجود جهت همکاری‌های فی مابین دانشگاه گرونوبل و دانشگاه بناب اشاره کرد.
مدیر امور بین الملل دانشگاه گرونوبل فرانسه، دارا بودن اعضای هیات علمی جوان با رزومه علمی درخشان را از نقاط بارز دانشگاه بناب دانست و گفت: دارا بودن اعضای هیئت علمی جوان و مستعد با رزومه علمی درخشان از نقاط قوت دانشگاه بناب جهت انجام پروژه‌های مشترک، تبادل اعضای هیئت علمی و محققین، برگزاری سمینارهای علمی مشترک و سایر امور آموزشی و پژوهشی بین دو دانشگاه دانست.

  • نوشته شده
  • در چهارشنبه 15 آبان 1398
  • ساعت 11
  • توسط کاربر سایت اداره روابط عمومی
  • تعداد بازدید 580
نظرات شما
captcha refresh