Logo
تاریخ : سه شنبه 11 تير 1398
کد 1091

معاون آموزش و پژوهش دانشگاه بناب؛

آزمون کنکور سراسری سال 98 در دانشگاه بناب برگزار خواهد شد

نماینده تام الاختیار سازمان سنجش و آموزش کشور در شهرستان بناب از برگزاری آزمون کنکور سراسری سال 98 در دانشگاه بناب خبر داد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه بناب؛ دکتر میرسجاد هاشمی، معاون آموزش و پژوهش دانشگاه و نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در شهرستان بناب گفت: آزمون کنکور سراسری سال 1398 همزمان با سراسر کشور در این شهرستان همچون سالیان گذشته در دانشگاه بناب برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: این آزمون در روزهای پنج شنبه و جمعه 13 و 14 تیرماه 1398 در ۵ گروه آزمایشی شامل علوم ریاضی، علوم تجربی، علوم انسانی و گروه های آزمایشی هنر و زبان های خارجه برگزار خواهد شد.

دکتر هاشمی در ادامه گفت: داوطلبان بايد از روز يكشنبه مورخ 09/04/98 لغايت روز چهارشنبه مورخ12/04/98 با مراجعه به پايگاه اطلاع رساني سازمان سنجش به نشاني www.sanjesh.org براي پرينت كارت شركت در آزمون خود اقدام نمايند و داشتن کارت به همراه اصل شناسنامه یا کارت ملی در جلسه آزمون الزامی بوده و در صورت وجود نقص یا مغایرت در کارت ورود به جلسه به باجه رفع نقص به شماره تماس 37721066-041، که از روز سه شنبه 10 تیرماه در دانشگاه مستقر می باشد مراجعه نموده و نقص موجود را رفع نمایند و همچنین لازم به ذکر است همراه داشتن هرگونه تجهیزات هوشمند در آزمون اکیداً ممنوع است.

وی در پایان ضمن آرزوی موفقیت به داوطلبان آزمون کنکور سراسری سال 98 گفت؛ صبح روز پنج شنبه 13 تیرماه داوطلبان گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی  و علوم انسانی و عصر همان روز داوطلبان گروه آزمایشی هنر به رقابت خواهند پرداخت و صبح روز جمعه 14 تیر ماه داوطلبان گروه آزمایشی علوم تجربی و عصر همان روز داوطلبان گروه آزمایشی زبان خارجی رقابت خواهند کرد.

پایان خبر
  • نوشته شده
  • در سه شنبه 11 تير 1398
  • ساعت 08
  • توسط کاربر سایت اداره روابط عمومی
  • تعداد بازدید 650
نظرات شما
captcha refresh