Logo
تاریخ : سه شنبه 21 اسفند 1397
کد 1070

رئیس کارگروه کارآفرینی و ارتباط با صنعت دانشگاه بناب؛

اولین همایش علمی ارتباط با صنعت دانشگاه بناب برگزار خواهد شد

رئیس کارگروه کارآفرینی و ارتباط با صنعت دانشگاه بناب و دبیر اجرائی همایش از اولین همایش علمی ارتباط با صنعت دانشگاه بناب خبر داد.
رئیس کارگروه کارآفرینی و ارتباط با صنعت دانشگاه بناب، دکترداود جهانی در گفتگو با روابط عمومی دانشگاه از برگزاری اولین همایش علمی ارتباط با صنعت دانشگاه خبر داد و گفت: اولین همایش ارتباط با صنعت دانشگاه بناب پس از همفکری با اساتید گروههای مختلف و اعضای محترم هیات رئیسه و مساعدت ویژه ریاست محترم دانشگاه، 26 فروردین 98 برگزار خواهد شد.
 
وی فراهم نمودن مقدمات لازم به منظور امکان برقراری ارتباط موثر با صنعت را هدف اصلی این همایش دانست و خاطر نشان کرد: ارتباط موثر دانشگاه با صنعت و در چهارچوب آن برقراری ارتباط موثر و اجرایی فی مابین اساتید و دانشجویان دانشگاه بناب با صاحبان صنایع مستقر در شهرستان و استان هدف اصلی این همایش می باشد که امیدواریم بتوانیم گامی اساسی در این مهم برداریم.
 
جهانی ادامه داد: مسئولین ارشد شرکت های مرتبط با زمینه های علمی گروههای آموزشی دانشگاه بناب، مسئولین و اعضای هیات علمی دانشگاههای شهرستان بناب و شهرستانهای همجوار و دانشجویان دانشگاه بناب از مدعوین این همایش می باشند.
 
وی در ادامه دستاوردهای این همایش را به نفع دانشگاهیان و صاحبان صنعت دانست و گفت:  با برگزاری اینچنین همایشهایی فرصتی مهیا می شود تا دانشجویان با شرایط آتی مشاغل مربوط به رشته ی تحصیلی خود آشنا شوند و همچنین دانشگاهیان با شناسایی مشکلات و موانع موجود در ارتباط علمی صنعت با دانشگاه گامی اساسی برداشته و با آسیب شناسی علل مربوطه و ارائه راهکارهای موثر و تبادل تجربیات صاحبان صنایع و دانشگاهیان گامی بزرگ در رفع مشکلات پیرامون ارتباط دانشگاه با صنعت خواهند برداشت.
 
این استاد دانشگاه در پایان خاطر نشان کرد: امیدواریم در پایان این همایش پس از تبادل تجربیات بر اساس ایده های ارائه شده از طرف دانشگاهیان و نیاز صنایع در بخشهای مرتبط قراردادهایی نیز فیمابین دانشگاه با صاحبان صنایع عقد گردد.

پایان خبر 
  • نوشته شده
  • در سه شنبه 21 اسفند 1397
  • ساعت 13
  • توسط کاربر سایت اداره روابط عمومی
  • تعداد بازدید 459
نظرات شما
captcha refresh