Logo
تاریخ : شنبه 12 آبان 1397
کد 1006

به مناسبت 13 آبان منتشر شد؛

پیام مسئول دفتر نهاد رهبری به مناسبت 13 آبان

حجت الاسلام و المسلمین رنجبر به مناسبت 13 آبان پیامی صادر کرد.
مبارزه با استکبار و نظام سلطه ، بر اساس مبانی قرآن ، هیچ گاه تعطیل پذیر نیست و امروز آمریکا ، کامل ترین مصداق استکبار است . (امام خامنه ای 94/4/20)

یوم ا... سیزدهم آبان ماه سالروز رخدادهای فراموش ناشدنی ، تبعید حضرت امام خمینی (ره) به ترکیه در سال 1343 ، کشتار وحشیانه ی دانش آموزان انقلابی در سال 1357 و تسخیر لانه جاسوسی آمریکای جهانخوار توسط دانشجویان پیرو خط امام در سال 1358 میراث گران بهایی برای دانشجویان و دانش آموزان می باشد .
سیزدهم آبان یاد آور حماسه بزرگ مردانی است که جاودانگی استکبار ستیزی و استبداد گریزی اسلام ناب را در پس نفرت از وطن فروشی و بیگانه پرستی به بار نشسته اند و نماد انقلابی به پیش آهنگی نسل نو و راهبری پیرو مدبری است که رهروانش بر گلدسته های رضیع خاکش اذان شهادت سر داده اند . سیزده آبان روز هیهات من الذ له ی آزادگان تاریخ بر سر استکبار جهانی و این روز به یاد ماندنی در حافظه تاریخی ملت غیور ایران اسلامی همواره با استکبار ستیزی و دشمنی با آن تروریست با لذات دولتی ، آمریکای جهان خوار همواره بوده است .
اکنون دانشگاهیان عزیز بخصوص مسئولین ، اساتید و کارکنان و دانشجویان دانشگاه بناب در کنار مردم همیشه در صحنه جمهوری اسلامی ایران با استعانت از بقیه ا.... الاعظم (ارواحنا له الفداه) ، رهبر و مقتدای خویش حضرت امام خامنه ای (مد ظله العالی) و با تجدید عهد و پیمان با آرمان های حضرت امام خمینی (ره) و پاسخ به یاوه گویی های رئیس جمهور آمریکا همچون سالهای گذشته در این راه پیمایی حضور پر رنگ خواهیم داشت و به جهانیان اعلام خواهیم نمود مردم ایران اسلامی برای دفاع از حریم اسلام و ایران و مبارزه با ظلم و استبداد همیشه بیدار و آماده ایم.    والسّلام علیکم و رحمة الله
عیسی رنجبر
12 آبان ماه 1397
  • نوشته شده
  • در شنبه 12 آبان 1397
  • ساعت 15
  • توسط کاربر سایت اداره روابط عمومی
  • تعداد بازدید 192
نظرات شما
captcha refresh