Logo
تاریخ : پنجشنبه 24 خرداد 1397
کد 966

پیام رئیس دانشگاه بناب به مناسبت عید سعید فطر‎

دکتر کریم عباسیان، رئیس دانشگاه بناب، طی پیامی عید سعید فطر را تبریک گفتند

متن پیام به شرح ذیل می باشد:
بسم الله الرحمن الرحیم 
و ما خلقت الجن و الانس الا لیعبدون ... 
در این آیه و دیگر آیات مشابه کتاب آسمانی قرآن و بیانات ائمه هدی علیهم السلام، هدف از خلقت انسان عبادت و بندگی خداوند بیان گردیده است. بنابر این انسان که در این ماه عزیز عبودیت، ارتباط و اتصال به حق تعالی را پیشه خود نموده و یک ماه تسلیم اراده و حکم خداوندی شده است؛ پس از آن به شکرانه این عبادت و بندگی یک ماهه، عید سعید فطر و نماز پر محتوای آن را برگزار خواهد نمود. 
این ماه، که حتی نفس کشیدن در آن نیز عبادت الهی می باشد، با همه خیر و برکت خود و با شبهای پر عظمت قدر به پایان رسید؛ و نسیم روح بخش آن به اندازه کوشش و ظرفیت هر کدام از ما اثراتی را در نفس های ما پدیدار گذاشت. حال باید همه ما در حفظ آن کوشا بوده و ذخیره راه آخرت داشته باشیم.    
عید سعید فطر تحفه خداوند به مومنانی است که با روزه یک ماهه به غبار روبی از خانه دل پرداخته و زشتی را از جان و دل خود از بین برده اند؛ و به جای آن اخلاص و ایمان را جایگزین نموده اند. حقیقتاً این عید خجسته روز تولد و شکفتن دوباره انسان است. 
اینجانب ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه بناب در ماه مبارک رمضان و دعوت به شرکت در نماز پر محتوای این عید بزرگ و تبریک عید سعید فطر به پیشگاه حضرت ولیعصر (عج)، ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) و همه مسلمین جهان به ویژه ملت عزیز ایران اسلامی، از خداوند متعال رستگاری، عزت، کرامت و حفظ حیات طیبه به پشتوانه ماه مبارک رمضان را خواستارم.

۲۹ رمضان ۱۴۳۹ - دکتر کریم عباسیان
  • نوشته شده
  • در پنجشنبه 24 خرداد 1397
  • ساعت 13
  • توسط A. Esmaeelzadeh
  • تعداد بازدید 354
نظرات شما
captcha refresh