Logo
تاریخ : يکشنبه 20 اسفند 1396
کد 936

در دانشگاه بناب برگزار شد؛

اولین سمینار علمی کارآفرینی، خلاقیت و ایده پردازی

اولین سمینار کارآفرینی، خلاقیت و ایده پردازی و نمایشگاه خلاقیت در دانشگاه بناب شروع بکار کرد
اولین سمینار کارآفرینی، خلاقیت و ایده پردازی و نمایشگاه خلاقیت در دانشگاه بناب شروع بکار کرد
 اولین سمینار کارآفرینی، خلاقیت و ایده پردازی درسطح دانشگاه‌های منطقه، باحضور استادان، دانشجویان، هنر آموزان  وجمعی از کارآفرینان منطقه برگزار شد.

بر اساس این گزارش، از جمله سخنرانان، اساتید و کار آفرینان این سمینار می‌توان اشاره کرد؛ دکتر عباسیان، رئیس دانشگاه بناب، جواد فشنگچی، کار آفرین و صادرکننده نمونه استانی، مهندس خیالی، کارآفرین و صادرکننده نمونه، مهندس انتظاری، مهندس فخیم اکبر، ایده پرداز و مخترع نمونه، خانم دکتر مهدیزاده مدرس کشوری وسفیر کارآفرینی، دکتر احمدی، استارتاپ موفق  به همراه تیم خلاق و تولید کننده  از دانشجویان مهندسی اپتیک دانشگاه بناب، مهندس صمدزاده از جوانان و مهندسان استارتاپ منطقه و جمعی از استادان و علاقمندان این موضوع مهم و به روز جامعه بود.

گفتنی است، نمایشگاهی از ایده های کارآمد و به تولید رسیده‌ی منطقه در قالب این سمینار دایر گردید.

علاقمندان چالش ها و فرصتهای کارآفرینی و مدیریت کسب وکار منتظر باشند که در کارگاههای تخصصی پنجگانه این موضوع که در اواخر فروردین بعد برگزار می‌گردد، متعاقبا ثبت نمایند.
 
بر اساس این گزارش، اداره آموزش های آزاد مجازی و کتابخانه مرکزی دانشگاه بناب متولی این سمینار بوده و از اساتید، مدرسان، کارافرینان و دانشجویان عزیز جهت ثبت نام و شرکت در این سمینار دعوت می نماید.

گزارش تصویری؛ 

 
  • نوشته شده
  • در يکشنبه 20 اسفند 1396
  • ساعت 08
  • توسط کاربر سایت اداره روابط عمومی
  • تعداد بازدید 470
نظرات شما
captcha refresh