Logo
تاریخ : شنبه 5 اسفند 1396
کد 929

در دیدار رئیس دانشگاه بناب با عضو مجلس خبرگان رهبری مطرح شد؛

چهره‌های دانشگاهی و حوزوی در وحدت و انسجام جامعه نقش اساسی دارند

آیت الله محمدتقی پورمحمدی عضو مجلس خبرگان رهبری در دیدار با دانشگاهیان بناب، گفت: انسجام رمز عبور مردم از تمام مشکلات است و مردم شهر‌های جنوب استان با یکدیگر تعامل سازنده‌ای دارند؛ مسئولان شهر‌های مختلف از هرگونه اقدام منجر به اختلاف در بین مردم و اقشار جامعه پرهیز کنند.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه بناب به نقل از خبرگزاری دانشجو از تبریز، آیت الله محمدتقی پورمحمدی عضو مجلس خبرگان رهبری در دیدار با دانشگاهیان بناب، گفت: انسجام رمز عبور مردم از تمام مشکلات است و مردم شهر‌های جنوب استان با یکدیگر تعامل سازنده‌ای دارند؛ مسئولان شهر‌های مختلف از هرگونه اقدام منجر به اختلاف در بین مردم و اقشار جامعه پرهیز کنند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر لزوم همگرایی بین مسئولان شهرستان‌های جنوب آذربایجان تصریح کرد: وحدت ضامن پیروزی انقلاب اسلامی است و اظهاراتی که در آن مراغه و بناب و سایر شهر‌ها را جدا از هم بداند، متعلق به عصر جاهلیت بوده و این افراد در هر سمتی، جاهل و نادان هستند.

آیت الله محمد تقی پور محمدی ضمن انتقاد از برخی سخنان و اظهارات وحدت شکن در بین شهر‌های منطقه بیان کرد: مسئولان منطقه بویژه جامعه دانشگاهی و حوزویان نقش ویژه‌ای در حفظ اتحاد و همگرایی مردم دارند و نخبگان دانشگاهی و مذهبی به عنوان مجریان وحدت، تمام توان خود را جهت انسجام مردم بکار گیرند.

کریم عباسیان رئیس دانشگاه بناب در این دیدار گفت: دانشگاه بناب مولود انقلاب است و از توان بالقوه زیادی برای رشد و پیشرفت برخوردار است.

رئیس دانشگاه بناب با اشاره به حضور گسترده مردم در عرصه‌های انقلاب خاطر نشان کرد: مردم همچنان قدردان و حامی انقلاب خود هستند و در تمام عرصه‌ها با وحدت و انسجام خود، توان انقلاب اسلامی را به نمایش گذاشته اند.

کریم عباسیان  تاکید کرد: وجود چهره‌های نخبه مذهبی و علمی در منطقه، فرصتی بزرگ برای پیشرفت شهر‌های جنوب استان  به دنبال دارد  و با توجه به نزدیکی شهر‌های جنوب استان، مردم این شهر‌ها در حکم شهر واحد هستند.

حجة الاسلام مسلم عباسیان دبیر ستاد دائمی وحدت حوزه و دانشگاه شهرستان بناب گفت: نشست‌هایی در راستای دیدار دانشگاهیان بناب با علما و در خصوص برنامه‌های دبیرخانه دائمی ستاد وحدت حوزه و دانشگاه صورت می‌گیرد و ریاست دانشگاه بناب به همراه مسئولان دانشگاهی با انجام دیدار‌هایی با علما، روحانیون و خانواده‌های شهدا دیدار و تبادل نظر انجام می‌دهند.

 دبیر ستاد دائمی وحدت حوزه و دانشگاه شهرستان بناب مطرح کرد: این دیدار‌ها در ابتدا با حضور دانشگاهیان بناب در حوزه علمیه بناب و دیدار با خانواده‌های شهدای بناب شروع شده و گسترش همکاری و نشست‌های هم اندیشی با چهره‌های مذهبی و انقلابی و خانواده‌های شهدا را در اولویت برنامه‌های خود دارند.

طبق این گزارش، دانشگاه بناب در راستای وحدت حوزه و دانشگاه، دبیرخانه دائمی وحدت حوزه و دانشگاه شهرستان بناب را با همکاری حوزه علمیه بناب تاسیس کرده است و برنامه‌های مختلفی در راستای تقریب اساتید حوزوی و دانشگاهی بعمل می‌آورد.
  • نوشته شده
  • در شنبه 5 اسفند 1396
  • ساعت 11
  • توسط کاربر سایت اداره روابط عمومی
  • تعداد بازدید 605
نظرات شما
captcha refresh