Logo
تاریخ : يکشنبه 22 بهمن 1396
کد 927

همزمان با سراسر کشور

حماسه تماشایی مردم ولایتمدار بناب در راهپیمایی ۲۲ بهمن

دانشگاهیان و مردم ولایتمدار شهرستان بناب همزمان با سراسر کشور با حضور گسترده خود در راهپیمایی 22 بهمن برای انقلاب و نظام سنگ تمام گذاشتند.

صبح امروز همزمان با سراسر کشور مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن با حضور پر شور اقشار مختلف مردم ولایتمدار و انقلابی شهرستان بناب، امام جمعه، نیروهای نظامی و انتظامی و تمام مسئولان شهرستان برگزار شد.

راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن با حضور اقشار مردم آگاه و انقلابی شهرستان بناب، دانشگاهیان دانشگاه بناب، تشکل‌ها و احزاب، گروه‌ها و جریان‌های سیاسی وفادار به انقلاب اسلامی، دانش‌آموزان و فرهنگیان، دانشجویان و طلاب و روحانیون، بسیجیان و رزمندگان، کارمندان و کارگران، بازاریان، کسبه و اصناف، روستائیان، و کشاورزان برگزار شد.

راهپیمایی کنندگان در حالی که امام جمعه، فرماندار، روحانیون و مسوولان را در پیشاپیش خود داشتند با سر دادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، ای رهبر آزاده آماده ایم آماده و ۲۲ بهمن ماه یوم الله است یوم الله در صفوفی به هم فشرده در خیایان های بناب حرکت کردند.

در پایان این راهپیمایی قطعنامه‌ای خوانده شد و مردم در تایید این قطع نامه و در پایان هر بند با شعار الله اکبر پرچم آمریکا و اسرائل را به آتش کشیدند.
گزارش تصویری؛ 



  • نوشته شده
  • در يکشنبه 22 بهمن 1396
  • ساعت 08
  • توسط کاربر سایت اداره روابط عمومی
  • تعداد بازدید 850
نظرات شما
captcha refresh